Společnost


R+R Planeo, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14730Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2017, před 8 lety

František Janíček

Znění stížnosti

Koupily jsme televizi SHARP v planeo elektro Znojmo a první reklamace byla po čtyřech měsících televize se sama zapínala reklamace uznána a opravena.Po téhle opravě se u televize stále přehazují programy.Po naladění a následném poskládání programů se programy tak po měsíci někdy i za déle rozhází a nezůstanou seřazeny ani favoritní prostě vše se rozladí .Tohle bylo reklamováno již čtyřikrát z toho jednou tam jela tchýně a prodavač jí řekl že si má programy napsat na papír a přepínat podle čísel co se jí rozhází,třeba nova 93 atd.takže se nechala odbýt a tellevizi dovezla dmů.Takže já ji doma vzal a zavezl na reklamaci mě si už odbít nedovolily ale problémy stále přetrvávají televize se stále rozlaďuje a reklamace nejsou uznány že se závada neprojevila,jenomže to mají naladěný tri týdny a nic a doma je to za měsíc a půl rozladěný tak prosím o radu co mám dělat.Poslední reklamaci už jsem nepřevzal protože opět vyjádření servisu znělo po naladění se závada neprojevila reklamace neuznána.Na prodejně mi začly nadávat že to musím podepsat.Já nepodepsal a napsal svoje vyjádření na protokol od Panea na protokol od servisu mi to nbilo dovoleno prtože ho prodavač sebral a neumožnil mi to tam napsat.


Produkt

TV,LC 40CFE6242,SHARP výrobní číslo Z40CF622EB416962012508


Požadované řešení

Při poslední reklamaci jsme žádaly odstoupení od kupní smlouvy ale byla zamítnuta pro neuznání reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2017 11:19, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li však od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu naopak spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2017 22:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.