Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
23.12.2016 jsem koupila za hotovost osobní automobil v AAA Auto České Budějovice. Poštou jsem měla obdržet potřebné doklady. Po 14 dnech jsem začala urgovat nedodání dokladů, Bylo mi řečeno, že chyba je na straně pošty. Po 31 dnech 23.1.2017 jsem obdržela potřebné doklady ,ale s tím, že technický průkaz nebyl originál, ale duplikát. Veškeré dokumenty ( VTP,ORV,protokol o EK,a ověřenou plnou moc) jsem řádně dle pokynů odeslala do tří dnů , spolu se žádostí o zaslání podacího čísla ztraceného dopisu,nebo nalezeného originálního VTP. Po přihlášení vozidla mi měli být doklady"neprodleně" zaslány zpět, ale již je to 15 dní a doklady k vozidlu jsem stále neobdržela!
V průběhu 3 dní, co jsem měla k dispozici doklady k vozidlu, jsem byla nucena odvézt auto do servisu, jelikož došlo k vybití původního,ale i nově zakoupeného akumulátoru. Skrytou závadu na elektrice vozidla servis odstranil a odhalil i další a to nefunkčnost vyhřívání jednoho sedadla. Vyhřívání sedadel udává prodávající v kupní smlouvě jako komfortní výbavu.
Domluvený termín celkové servisní prohlídky jsem byla nucena zrušit,opět z důvodu nedodání dokladů.
Již 47 den mám zakoupený automobil ,zaplaceno pojištění a přesto ho nemohu používat .
Od počátku ledna mám nemocnou maminku, ke které musím dojíždět vypůjčeným autem. Tato situace mě nutí odstoupit od smlouvy,protože urgentně potřebuji funkční vozidlo
Škoda Octavia ,VIN TMBGS61Z682051608
Žádám o odstoupení od kupní smlouvy za nedodržení prodejcem bodu č.3 v článku VI.kupní smlouvy.
|
Tweet |
Nemá-li zakoupená věc vlastnosti, které byly ve smlouvě sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitelka v tomto případě může žádat opravu věci. Není-li to možné, má právo od smlouvy odstoupit. Místo těchto zmíněných způsobů nápravy, má spotřebitelka také právo žádat přiměřenou slevu.
Pokud prodávající nesplní svou smluvní povinnost v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitelka by mohla odstoupit od smlouvy poté, co prodávající nesplní svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitelka poskytla výslovně nebo mlčky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Dobrý den,
mám informaci, že kolegové se s Vámi již spojili ohledně řešení. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.