Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#14732Nedodržení kupní smlouvy ze strany prodávajícího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2017, před 8 lety

Ivana Asijo

Znění stížnosti

23.12.2016 jsem koupila za hotovost osobní automobil v AAA Auto České Budějovice. Poštou jsem měla obdržet potřebné doklady. Po 14 dnech jsem začala urgovat nedodání dokladů, Bylo mi řečeno, že chyba je na straně pošty. Po 31 dnech 23.1.2017 jsem obdržela potřebné doklady ,ale s tím, že technický průkaz nebyl originál, ale duplikát. Veškeré dokumenty ( VTP,ORV,protokol o EK,a ověřenou plnou moc) jsem řádně dle pokynů odeslala do tří dnů , spolu se žádostí o zaslání podacího čísla ztraceného dopisu,nebo nalezeného originálního VTP. Po přihlášení vozidla mi měli být doklady"neprodleně" zaslány zpět, ale již je to 15 dní a doklady k vozidlu jsem stále neobdržela!
V průběhu 3 dní, co jsem měla k dispozici doklady k vozidlu, jsem byla nucena odvézt auto do servisu, jelikož došlo k vybití původního,ale i nově zakoupeného akumulátoru. Skrytou závadu na elektrice vozidla servis odstranil a odhalil i další a to nefunkčnost vyhřívání jednoho sedadla. Vyhřívání sedadel udává prodávající v kupní smlouvě jako komfortní výbavu.
Domluvený termín celkové servisní prohlídky jsem byla nucena zrušit,opět z důvodu nedodání dokladů.
Již 47 den mám zakoupený automobil ,zaplaceno pojištění a přesto ho nemohu používat .
Od počátku ledna mám nemocnou maminku, ke které musím dojíždět vypůjčeným autem. Tato situace mě nutí odstoupit od smlouvy,protože urgentně potřebuji funkční vozidlo


Produkt

Škoda Octavia ,VIN TMBGS61Z682051608


Požadované řešení

Žádám o odstoupení od kupní smlouvy za nedodržení prodejcem bodu č.3 v článku VI.kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2017 12:35, před 8 lety

Nemá-li zakoupená věc vlastnosti, které byly ve smlouvě sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitelka v tomto případě může žádat opravu věci. Není-li to možné, má právo od smlouvy odstoupit. Místo těchto zmíněných způsobů nápravy, má spotřebitelka také právo žádat přiměřenou slevu.

Pokud prodávající nesplní svou smluvní povinnost v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitelka by mohla odstoupit od smlouvy poté, co prodávající nesplní svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitelka poskytla výslovně nebo mlčky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2017 11:52, před 8 lety

Dobrý den,
mám informaci, že kolegové se s Vámi již spojili ohledně řešení. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 06:00, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2017 11:10, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.