Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. 2.1.2017 jsem reklamoval mobilní telefon Sencor element P 470. 23.1 jsem volal CZC , operátor mi řekl dnes nebo zítra bude váš telefon na pobočce v Uherském Hradišti. Čekal jsem do pátku 27.1 kdy jsem opět volal CZC co je s mou reklamací. Po 23 minutách mě operátor oznámil že telefon byl odeslán 17.1 ze servisu a přepravní společnost DPD jej asi ztratila a dnes ještě se vám ozveme. Opět jsem jak hlupák čekal na telefonát nebo mail. Nikdo se neozval a tak jsem pro marné uplynutí lhůty 30 dnů od podání reklamace dne 4.2 mailem žádal CZC o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. V pondělí 6.1 jsem obdržel mail kde mě prosí o trpělivost že zjišťují informace. Proto se obracím na vás s prosbou o pomoc. Nevěřím že společnost CZC se mi ještě ozve. Děkuji za pomoc. Jiří Svačina
Sencor element P 470 Bílá
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Svačina.
Je nám líto, že chybou přepravce nebyla vaše reklamace vyřízena včas. Dobropis vám byl již vystaven a zaslán na email.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Hodnocení: