Společnost


KOVOTOUR PLUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1474Neuznaná reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2013, před 11 lety

Liliana Krausová

Znění stížnosti

Dobrý den,

s rodinou jsme si zakoupili zájezd do Albánie. Bohužel se nám za dobu dovolené staly následující nepříjemnosti, o kterých jsme již písemně informovali cestovní kancelář KOVOTOUR PLUS:
-v nabídce byl uveden střešní bar, který po příjezdu na místo v hotelu nebyl
-vedle hotelu probíhalo velké staveniště, které bylo ošklivé nejen na pohled, ale zároveň bylo hlučné a pracovalo se na něm i v noci, což nám zajistilo několik nocí téměř beze spánku.
-venkovní bazén hotelu nebyl k dispozici, právě kvůli staveništi
-zakoupili jsme si večeře formou bufetu, ale 2 večery nám byla večeře servírovaná.
-na pláži patřící hotelu se povalovaly odpadky a neuklizené nádobí, takže úklid pláže zjevně neprobíhal
-na pokojích byla nefunkční klimatizace
-v jednom z pokojů nad toaletní mísou kapala ze stropu páchnoucí neidentifikovatelná tekutina

Na tyto připomínky nám KOVOTOUR PLUS odpověděla, že nemáme nárok na žádnou kompenzaci, s čímž nesouhlasíme a proto podáváme tuto stížnost.


Produkt

Celkem cestovaly 4 dospělé osoby, od 23. do 30. září - rezervační číslo 805328. Pobyt jsme trávili v hotelu AS Hotel (ALX007)


Požadované řešení

Žádáme kompenzaci ve formě vrácení části peněz (slevy z ceny), kterou jsme za zájezd zaplatily.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2013 16:50, před 11 lety

Dle § 852i občanského zákoníku je cestovní kancelář odpovědná za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy. Zákazník musí tyto nedostatky uplatnit u cestovní kanceláře do 3 měsíců od skončení zájezdu.
Náhrada za nesplnění závazků uvedených ve smlouvě se poskytuje formou slevy ze zaplacené ceny zájezdu. Vodítkem pro určení výše slevy může být tzv. Frankfurtská tabulka slev, kde jsou k jednotlivým možným nedostatkům zájezdu vyjádřeny procenty doporučené výše slev.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 13:41, před 10 lety

Společnost KOVOTOUR PLUS s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.