Společnost


Kateřina Grundová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14740Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2017, před 8 lety

Dana Mifková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 1.12. 2016 jsem navštívila kosmetičku za účelem provedení
permanentního make-upu obočí. Následovně mně obočí nateklo a cítila jsem velké svědění. Až se mně stroupky slouply, tak po tetování nic nezbylo. Bylo mně paní kosmetičkou řečeno, že si obočí nemám mazat žádným krémem.
Vzhledem neustálému svědění jsem musela navštívit kožní lékařku a dostala jsem na uklidnění mast. Ještě teď cítím slabé svědění.
Od paní kosmetičky jsem neobdržela žádný účet za provedenou práci.
Vzhledem k výše popsaným okolnostem jsem požadovala od paní kosmetičky vrácení peněz, ale bohužel paní nemá zájem se domluvit osobně ani telefonicky.
Permanentní make-up jsem měla již vícekrát a nikdy jsem zmíněné potíže neměla.
Jedná se o kosmetický salon ul.Kozí 4,Brno - Grundová Kateřina.

Děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem Dana Mifková


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2017 14:03, před 8 lety

Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatelky a to bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatelka je povinna vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.

Podnikatelka má také povinnost vydat spotřebitelce doklad o zaplacení služby, pokud o to spotřebitelka požádá. Nevystaví-li podnikatelka na žádost spotřebitelky doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který jí hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 09:33, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.