Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 1.12. 2016 jsem navštívila kosmetičku za účelem provedení
permanentního make-upu obočí. Následovně mně obočí nateklo a cítila jsem velké svědění. Až se mně stroupky slouply, tak po tetování nic nezbylo. Bylo mně paní kosmetičkou řečeno, že si obočí nemám mazat žádným krémem.
Vzhledem neustálému svědění jsem musela navštívit kožní lékařku a dostala jsem na uklidnění mast. Ještě teď cítím slabé svědění.
Od paní kosmetičky jsem neobdržela žádný účet za provedenou práci.
Vzhledem k výše popsaným okolnostem jsem požadovala od paní kosmetičky vrácení peněz, ale bohužel paní nemá zájem se domluvit osobně ani telefonicky.
Permanentní make-up jsem měla již vícekrát a nikdy jsem zmíněné potíže neměla.
Jedná se o kosmetický salon ul.Kozí 4,Brno - Grundová Kateřina.
Děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem Dana Mifková
Požaduji vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatelky a to bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatelka je povinna vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.
Podnikatelka má také povinnost vydat spotřebitelce doklad o zaplacení služby, pokud o to spotřebitelka požádá. Nevystaví-li podnikatelka na žádost spotřebitelky doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který jí hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.