Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, v neděli jsme s manželem a naším technikem strávili celý den v autě a vybírali nové auto. Byli jsme v autocentru ESA v Brně, kde jsme projeli dvě auta. Jeli jsme dál, projet i další vybraná. Po celý den nám volali z infolinky a chtěli, ať přijedeme do Prahy. Po obědě nám volal jeden z manažerů a na Pražské auto nás stále přemlouval. Na dotaz, v jakém je to auto stavu nám řekl, že jistě budeme spokojení, že více nám bohužel sdělit nemůže. Jeli jsme tedy do Prahy, kde jsme zjistili, že toto auto má vodu, či benzín v oleji a olej prolíná jak pod víkem ventilů, tak pod hlavou válců. Na převodovce byly kapky čerstvého oleje a proto jsme vyjeli zpět na Brno. Měli jsme ještě jednu nabídku a rozhodovali se, která nabídka je výhodnější. Manažer Auto Esa Brno nám volal, že pro nás má slevu i plnou nádrž. Když jsme přijeli na místo, sleva byla ve výši 4.000,-Kč, víc prý nejde, když jsou k autu ještě letní pneu. Souhlasili jsme. Musíme ale prý počítat s úhradou balíčku doplňkových služeb ve výši 3950,-Kč. Když se manžel balíčkem zabývat a ptát se na podrobnosti, manažer odvětil, že s takovou otázkou se ještě nesetkal a například u Garančního servisu v síti Elit nedokázal vysvětlit, o jakou službu se máme u servisního partnera Elit hlásit a jak se vlastně prokážeme. Prý jsou asi služby servisu zdarma. To manžel vyvrátil následujícím řádkem, kde je uvedena 10% sleva na práce. Manžel sdělil, že o balíček zájem nemáme. Prý nám ale bez balíčku nemohou auto prodat, ale mohou vyjednat slevu na balíčku a bude tedy stát 1500,-Kč. Manžel tedy souhlasil, pokud bude opravdu ve voze plná nádrž. Na to nám bylo řečeno, že to se vylučuje se slevou na vozidlo. Ale dají nám slevu na přepis vozidla z 2800,-Kč na 1500,-Kč. Vozidlo jsme si chtěli přepsat sami, tak nám ani tato sleva nebyla poskytnuta. Pokud jsme vozidlo chtěli, museli jsme uhradit balíček se slevou v hodnotě 1500,-Kč. Když jsme po sepsání smlouvy ( ve které je mimochodem uvedeno, že kupujeme šrot ) šli převzít vozidlo, zjistili jsme, že je k němu pouze jeden klíč. To jsme doposud nijak zjistit nemohli, o klíče se staral zaměstnanec. Bonusové pneumatiky jsou sjeté až na ukazatele, tedy je vzorek nižší jak 1mm. Pneu byly po celou dobu zabaleny v igelitu mimo vozidlo. Musím přiznat, že jste mne svými poplatky, chováním manažerů a obsahem kupní smlouvy odradili od další spolupráce s Vaší společností.
Pokud bych se vrátila k poplatku, tak jsem zaplatila 1500,-Kč například za ● ZASLÁNÍ TP NA ADRESU
● PORADENSTVÍ V RÁMCI REGISTRACE VOZIDLA
● KOMPLETACE PODKLADŮ PRO REGISTRACI VOZIDLA.
Je to až k nevíře, že kompletace dokladů a jejich zaslání na mou adresu ( když už jsem je nedostala při podpisu smlouvy do ruky ) je nějak zpoplatněno. Také jsem neobdržela žádn reálný poukaz, kterým bych se prokázala a mohla tak uplatnit nárok na GARANČNÍ SERVIS V SERVISNÍ SÍTI ELIT CZ (PLATÍ VE 460 POBOČKÁCH V CELÉ ČR), SLEVU 10 % NA VEŠKERÉ SERVISNÍ PRÁCE V SERVISNÍ SÍTI ELIT CZ1, nebo ASISTENČNÍ SLUŽBY ÚAMK V PŘÍPADĚ....
Doplňkové služby standart
Dohoda o narovnání
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.
Povinnost uvádět cenu řádně vyplývá i ze zákona o ochraně spotřebitele. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Plnění této povinnosti kontroluje Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět a vyžádat si informování o tom, jak bylo s podnětem naloženo.
Není-li doplňková službu zahrnuta v kupní smlouvě, pak se na tuto situaci vztahuje § 1817 občanského zákoníku. Podle tohoto ustanovení nesmí podnikatel po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě výslovný souhlas.
Vážená paní Patalová,
Je nám velice líto, že došlo k situaci, kterou popisujete ve Vaší stížností. Abychom ji mohli co nejrychleji vyřešit, zašlete prosím veškeré informace na adresu reditel@autoesa.cz
Patrik Spurný
AutoESA
Budu vás kontaktovat. Dekuji za ochotu.