Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#14744Reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2017, před 8 lety

kamila vávrová

Znění stížnosti

Minulý týden tj. 3.2. jsem si koupila kožené kozačky na Černém mostě v CCC. Dnes jsem je šla reklamovat, protože mi upadl celý podpatek a nelze na nich již chodit. Podotýkám, že jsem je na sobě měla dnes po druhé, mám sedavé zaměstnání, ty boty byly evidentně vadný kus, nikdy se mi nic takového nestalo.
Dojela jsem na Zličín, kde mi nejen že nevyhověli, poslali mě na Černý most, navíc arogance a chování. Nicméně, na Černém mostě mi bylo stále nuceno reklamovat zboží popř.si vybrat v hodnotě (950,-) jiné boty.


Prosím poraďte mi jakým argumentem mohu oponovat a dosáhnout okamžitého vrácení peněz? Přeci si tam nekoupím znovu obuv, když vidím nejen tedy kvalitu ale i přístup.

Děkuji moc
Vávrová


Požadované řešení

okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2017 08:37, před 8 lety

Prodávající musí reklamaci přijmout v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Spotřebitelka má tedy možnost zboží reklamovat i v jiné pobočce obchodníka, než ve které zboží původně zakoupila, pokud je to možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Žádat po prodávajícím okamžité vyřízení reklamace tedy není možné, prodávající by však měl postupovat bez zbytečných průtahů (je-li zřejmé, že se jedná o vadu, jenž je podstatným porušením smlouvy, měl by prodávající akceptovat odstoupení od kupní smlouvy okamžitě).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 23:04, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.