Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#1475Špatně sepsaný reklamační protokol - nesouhlasila a dodnes bez souhlasu, poškození věci při přepravě na příkaz vedoucí prodejny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2013, před 11 lety

Milan Mroczkowski

Znění stížnosti

Dopravce dne 16. listopadu 2013 deformoval rohový díl, který se snažil vší silou a za každou cenu protlačit dveřmi na pokyn vedoucí JENA nábytek, což i tak skončilo neúspěchem. Zboží jsme neobdrželi v pořádku, minimálně chybí rohoví díl. Dopravce odmítl převzít části které dodal, i když jsme nebyli spokojeni s dodáním, což prokazuje i nepodepsání dokumentu, který chtěli podepsat. Reklamujeme tedy celou sedací soupravu Toulouse, z důvodu mnoha chybějících dílů, nevíme, které všechny díly chybí. Zákazník zjistil: z balkonu šlo vidět poškozenou část sedací soupravy, zjistil, že některé díly chybí, z důvodu že nebylo vše dodáno, zákazník neví, které všechny díly chybí. Všechny vady nejsou známy, protože není sestavená celá rohová sedací souprava. Zákazník požaduje: odstoupení od kupní smlouvy a zároveň vrácení 64 950Kč z důvodu poškození věci při přepravě. Také odvezení na jejich vlastní náklady ostatních dílů sedací soupravy, které dopravce u nás zanechal. Vše máme doložené videem. Byli i svědci od policie ČR. Video stále od nás nechtějí, nevíme proč. Poslali nám 3. pracovní den reklamační formulář, kde nebyl náš popis vady viz dokument z 16.listopadu 2013, četli ho 17. listopadu 2013. Pak odmítali dát náš popis vady jak vznikl. Po 5ti pracovních dnech tam dali náš popis vady se špatným datumem uplatnění reklamace a s poznámkou že je to další část. Proč další část? Žádnou první a jinou část nemáme. Pak poslali opravený datum, ale slovo část odmítají opravit, tak si myslíme, že to chtějí připojit ke svému neschválenému reklamačnímu protokolu jako druhou část. Proto to nechceme podepsat. Slíbili nám 2x že nám dají razítko na dokument Uplatnění reklamace, což se dodnes nestalo.


Produkt

kód zboží: 464-Z013/60, název zboží: Toulouse antonio black StGr:D poznámka: 2S L KSL KSR - PEL RR - 2,5A PER KSL KSR + 1Sessel KS ELEMENTE MIT RUCKEN ECHT : 2,5A PER


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy z důvodu vadnosti zboží která vznikla přepravou. Dodnes nemáme reklamační protokol s naším popisem vady + bez slova část + razítko.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2013 12:14, před 11 lety

V případě, že není dodána část zboží dle kupní smlouvy, má kupující nárok na dodání nepoškozeného zboží v souladu s kupní smlouvou ve stanovené lhůtě. Pokud není zboží dodáno ani v dodatečné lhůtě, může kupující od smlouvy odstoupit dle § 517 občanského zákoníku.
Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vystavit písemné potvrzení o tom, kdy bylo právo uplatněno, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2013 15:58, před 11 lety


Milan Mroczkowski

Hodnocení:

Komentář: Poradci dobře poradili s odstoupením od kupní smlouvy z důvodu poškození věci při přepravě, což se hodilo v počátcích reklamace. Pak byl na stránkách dTestu nalezen dokument podnet-ceske-obchodni-inspekci-pro-porusovani-zakona-o-ochrane-spotrebitele.pdf, který se využil. Zaslali jsme dokument Odstoupení od kupní smlouvy pro porušení zákona o ochraně spotřebitele a z důvodu poškození věci při přepravě. Což rychle vyřešilo problém.