Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
již několikrát se stalo, že nějaká Vaše aktualizace na mém mobilu Samsung Galaxy SM-G900F, způsobila problémy.
Nyní ale nechci řešit jednotlivé problémy ale samotný kořen věci.
Po zkušenostech s Vašimi aktualizacemi z dřívějška o Vaše aktualizace nestojím.
Toto je můj přístroj, který já vlastním a tak mám právo rozhodnout, že žádné aktualizace nechci, a nechci také aby mi byly vnucovány.
Jistě odpovíte, že žádné aktualizace nikomu nenutíte.
To ale není tak zcela pravda. Možnost stahovat aktualizace Automaticky nemám zatrženou.
Přesto a se mi stále několikrát denně objevuje přes celý display výzva k aktualizaci.
Tato výzva má možnosti volby:
- Nastavení wifi
- Později
- Stáhnout
Tuto hlášku přikládám v souboru jpg.
Myslím, že by bylo přinejmenší slušné přidat možnost:
„odmítnout tuto aktualizaci a dále ji nenabízet“
To, že se mi tato hláška objevuje několikrát denně mě opravdu velmi obtěžuje.
Toto je jasné vnucování něčeho co nechci, bez možnosti odmítnout a nebýt nadále obtěžován.
Žádám Vás tímto, abyste tuto nevhodnou a neslušnou praxi ukončili a začali respektovat přání zákazníka.
Myslím, že na takové jednání nemáte právo!
Nyný konkrétní případ: Po té, co mě asi týden vaše výzývání k aktualizaci obtěžovalo, ztratil jsem lidově řečeno nervy a aktualizaci jsem nechal proběhnout.
Výsledek? Od té doby se mi v noci somovolně rozsvěcí display mobilu a zase zhasíná. Také u toho mobil vždy pípne.
Ráno vždy zaspím, protože mobil je ráno vybitý na 0% a je tím pádem zcela vypnutý, přestože byl celou noc na nabíječce.
Pokud půjdu toto reklamovat, tak jediné čeho jsou tam schopni, je přístroj uvést do továrního stavu. Ovšem to znamená na přístroji vše znovu nastavovat. A nemíním toto dělat po každé Vaší pokažené aktualizaci.
Chci tedy od Vás dvě věci:
- Uvedení mobilu do plně funkčního stavu bez toho abych musel znovu vše nastavovat.
- Ukončení obtěžování výzvami k aktualizaci.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den!
S pozdravem,
Petr Maček
Samsung Galaxy 5 Model SM-g900F
- Uvedení mobilu do plně funkčního stavu bez toho abych musel znovu vše nastavovat.
- Ukončení obtěžování výzvami k aktualizaci.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Není-li tomu tak, jedná se o vadu.
Pokud spotřebitel při uzavírání kupní smlouvy nebyl seznámen s automatickými aktualizacemi softwaru, který byl při prodeji nedílnou součástí výrobku, mohl by po prodávajícím (tedy u osoby, která věc prodávala, nikoliv u výrobce) žádat, aby uvedl věc do bezvadného stavu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.