Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, tato firma mi zaslala balíček, který jsem si neobjednala a v balíčku bylo holítko s fakturou, kde holítko bylo zdarma, ale účtují si 149,-. To jsem neuhradila a za 14 dnů přišlo další holítko, balíček jsem odnesla na poštu a zaslala zpět. Nyní mi přišla upomínka o zaplacení, kde není správné číslo popisné, tak jim to zítra odešlu zpět. Na netu jsem zjistila, že nejsem jediná, komu nekvalitní dreky zasílají a následně vymáhají peníze. Po jedné starší paní už požadují s penále 900,- což je dle mého docela darebáctví, když jí balíček poslali v rámci srandy a jejich uvážení. Víc k té firmě nevím, je tam jen uvedena adresa a telefon, který nikdo nezvedá. webové stránky nemají, zda jsou registrovaní netuším.
Řešení nechám na vaší kompetenci, ale dle mého se jedná o podvodné vymáhání peněz.
|
Tweet |
V případě, že je spotřebiteli doručeno zboží, které si neobjednal, nemusí spotřebitel toto zboží vracet ani o tom prodejce vyrozumět dle § 53 odst. 9 občanského zákoníku. V případě, že společnost zasílá zboží nedoporučeně, tak není ani možné z její strany prokázat, že bylo zboží dodáno.