Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím, omylem jsem si objednal službu, výpis za 300 kč, okamžitě vystavili fakturu nejde nijak zrušit a znění faktury
Poučení: V případě nedodržení data splatnosti Vám může být účtován úrok z prodlení ve výši 0.05% za každý den z prodlení a rovněž zpoplatněná upomínka dle ceníku registru.
Jde to nějak zrušit ? službu nechci, fakturu jsem nezaplatil. je nějaký způsob ?
objednávka
Nechci platit, žádnou službu jsem si nezaplatil stejně tak nemůžou chtít zaplatit něco co nedodali.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Dle bodu 6.3 může spotřebitel smlouvu ukončit oznámením zaslaným prostřednictvím typizovaného formuláře, který si vygeneruje ve své administraci v sekci „osobní údaje“. Žádosti nebude vyhověno, pokud nebude splňovat předepsané náležitosti uvedené na formuláři. Zároveň doporučujeme k ukončení uzavřené smlouvy zaslat společnosti také žádost o odstranění osobních údajů z databáze. Veškeré kroky je vhodné si z důvodu prokazatelnosti ukládat prostřednictvím PrintScreen, který vytvoří fotografii plochy monitoru. Obáváme se, že ukončení smluvního vztahu nebude jednoduché, neboť společnost dle zkušeností jiných spotřebitelů nereaguje.
Centrální registr dlužníků není oficiální databázi a jako takový nemá ani závaznou vypovídací hodnotu. Více jsme o tom psali v tiskové zprávě uveřejněné na adrese https://www.dtest.cz/clanek-3037/neni-registr-jako-registr.
Oficiálními registry jsou Bankovní registr klientských informací (BRKI), Nebankovní registr klientských informací (NRKI) a Centrální registr úvěrů České národní banky. Poskytovatelé úvěrů využívají informace z oficiálních registrů.
Vzhledem k tomu, že provozovatel registru je usídlen mimo území EU, je možnost účinné kontroly a vymáhání opatření prostřednictvím českých státních dozorových orgánů v podstatě nemožná. Více informací lze dohledat zde: https://www.uoou.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=200144
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.