Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14779Neuhrazení kompenzace za chybně vyřízenou reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2017, před 8 lety

Martin Dušek

Znění stížnosti

V červenci loňského roku (2016) jsme si s přítelkyní objednali sedací soupravu dle svých představ. V tu dobu probíhala rovněž akce impregnace v ceně. Cena impregnace činí dle objednávky 3885Kč. Sedací soupravu jsme si v září vyzvedli a jakmile to situace (v novostavbě) dovolila, sedačku jsme rozbalili. Náhodou jsme zjistili, že je jedna část zlomená a tak jsme ještě ten den (5.11.) šli sedačku reklamovat. Na základě fotodokumentace byla reklamace uznána jako oprávněná a cca po 3 týdnech nám přivezli sedačku vyměnit. Po testu s vodou jsme zjistil, že tato sedačka již není naimpregnovaná a tak jsem kontaktoval spol., aby navrhli řešení. 1) že sedačku odvezou na 14 dní a vrátí naimpregnovanou; 2) vrátí nám 3885Kč. Rozhodl jsem se pro 2. možnost a do dnešního dne jsem i přes opakované kontaktování společnosti neobdržel peníze. Nyní se vymlouvají, že je problém v mateřské spol. v Rakousku.


Produkt

Sedací souprava 7695 Exclusiv;


Požadované řešení

Vrácení peněz za neprovedenou impregnaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 12:07, před 8 lety

Pokud se spotřebitel se společností dohodl na vrácení peněžních prostředků, je společnost povinna svému závazku dostát. Neučiní-li tak ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Nebyl-li konkrétní termín plnění sjednán, je společnost povinna plnit bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně svůj závazek, má spotřebitel možnost vyzvat společnost k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň společnost upozorněna na možnost uhradit svůj dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2017 17:21, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.