Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V červenci loňského roku (2016) jsme si s přítelkyní objednali sedací soupravu dle svých představ. V tu dobu probíhala rovněž akce impregnace v ceně. Cena impregnace činí dle objednávky 3885Kč. Sedací soupravu jsme si v září vyzvedli a jakmile to situace (v novostavbě) dovolila, sedačku jsme rozbalili. Náhodou jsme zjistili, že je jedna část zlomená a tak jsme ještě ten den (5.11.) šli sedačku reklamovat. Na základě fotodokumentace byla reklamace uznána jako oprávněná a cca po 3 týdnech nám přivezli sedačku vyměnit. Po testu s vodou jsme zjistil, že tato sedačka již není naimpregnovaná a tak jsem kontaktoval spol., aby navrhli řešení. 1) že sedačku odvezou na 14 dní a vrátí naimpregnovanou; 2) vrátí nám 3885Kč. Rozhodl jsem se pro 2. možnost a do dnešního dne jsem i přes opakované kontaktování společnosti neobdržel peníze. Nyní se vymlouvají, že je problém v mateřské spol. v Rakousku.
Sedací souprava 7695 Exclusiv;
Vrácení peněz za neprovedenou impregnaci
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel se společností dohodl na vrácení peněžních prostředků, je společnost povinna svému závazku dostát. Neučiní-li tak ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Nebyl-li konkrétní termín plnění sjednán, je společnost povinna plnit bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval.
Nebude-li společnost plnit dobrovolně svůj závazek, má spotřebitel možnost vyzvat společnost k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň společnost upozorněna na možnost uhradit svůj dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.