Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po 2,5letém používání se mi porouchal notebook HP G62-b30SC. Protože jsem měl v balení certifikát s blahopřáním k prodloužené záruce o rok, obrátil jsem se na zákaznickou podporu společnosti, kde si mě přehatují z oddělení na oddělení jako horký brambor, veškerá jednání protahují a nechtějí prodlouženou záruku uznat s tím, že prý o zádném takovém certifikátu neví. Přijde mi to minimálně jako klamání spotřebitele. Mohu se proti tomuto jednání nějak bránit?
Notebook HP G62-b30SC, datum nákupu 28.5.2011
Uznání prodloužené záruky a oprava notebooku
|
Tweet |
V případě, že je zákonná záruka prokazatelně prodloužena o záruku smluvní, má kupující nárok na řádné vyřízení reklamace dle podmínek smluvní záruky. V případě, že nebyly podrobnější podmínky smluvní záruky stanoveny, platí pravidla pro uplatnění reklamace v zákonné záruční době.
Společnost HEWLETT-PACKARD s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.