Společnost


HEWLETT-PACKARD s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1478Odmítání uznat prodlouženou záruku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2013, před 11 lety

Jakub Ranftl

Znění stížnosti

Dobrý den, po 2,5letém používání se mi porouchal notebook HP G62-b30SC. Protože jsem měl v balení certifikát s blahopřáním k prodloužené záruce o rok, obrátil jsem se na zákaznickou podporu společnosti, kde si mě přehatují z oddělení na oddělení jako horký brambor, veškerá jednání protahují a nechtějí prodlouženou záruku uznat s tím, že prý o zádném takovém certifikátu neví. Přijde mi to minimálně jako klamání spotřebitele. Mohu se proti tomuto jednání nějak bránit?


Produkt

Notebook HP G62-b30SC, datum nákupu 28.5.2011


Požadované řešení

Uznání prodloužené záruky a oprava notebooku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 16:01, před 11 lety

V případě, že je zákonná záruka prokazatelně prodloužena o záruku smluvní, má kupující nárok na řádné vyřízení reklamace dle podmínek smluvní záruky. V případě, že nebyly podrobnější podmínky smluvní záruky stanoveny, platí pravidla pro uplatnění reklamace v zákonné záruční době.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 13:46, před 10 lety

Společnost HEWLETT-PACKARD s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.