Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 02.01.2017 jsem odevzdal Modem VDSL Comtrend VR-3031eu, IMEI/ESN: D8B6B78EE93E na reklamaci fyzicky ve spolecnosti O2 v prodejne 420107. Do dnesniho dne 11.02.2017 mne nikdo neinformoval o prubehu reklamace, nebo o tom ze by bylo potreba reklamacní dobu prodlouzit. Vcera jsem se osobne informoval v prodejne a odpoved byla: mam se zastavit zitra, jelikoz pan ktery to prijal bude v prodejne a mam zistit stav od neho. Taky nevedeli proc to bylo poslane na Hlavni sklad do Olomouce, misto Servisniho strediska.
Modem VDSL Comtrend VR-3031eu, IMEI/ESN: D8B6B78EE93E
Odstoupeni od smlouvy a vraceni vsech zaplacenych splatek z duvodu nedodrzeni zakonne 30ti denni lhuty.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Spotřebitel může také žádat náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (například žádat náhradu nákladů, které byly vynaložené za pronájem náhradního modemu). Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Dobrý den,
stav reklamace modemu pro Vás zjistím. Prosím, uveďte mi také číslo reklamace z reklamačního protokolu a také poprosím o označení prodejny, kde jste modem předával k reklamaci. Jakmile mi tyto údaje uvedete, spojím se s prodejnou a ověřím, v čem je potíž a budu Vás informovat o dalším řešení. Děkuji mockrát.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Cislo reklamace je 34300001/17O (O ako Otto).
Aktualni situace, coz nevim jestli je stale aktualni: Dne 13.02.2017 mi volali z prodejny (stredisko 420107) O2 Store Praha 9, Galerie Harfa, Ceskomoravska 2420 ze se modem stratil, nebo neco 'takoveho' a ze se posila novej modem. Dnes je 21.02.2017 - 6. pracovni den, no ani SMS, ani volani, ani postou nic nedoslo. Sest dni je trosku extrem v posilani baliku v CR. Dnes je to 50. den od podani reklamace...
Dobrý den,
děkuji mockrát za číslo reklamace a omlouvám se za delší dobu bez reakce. Vše jsem prověřoval s prodejnou a se specialisty, kteří mají na starosti komunikaci mezi námi a servisním střediskem.
V případě, že nemáte zájem o nový modem, který máte aktuálně připravený na prodejně, můžeme Vám vrátit kupní cenu modemu. Buď do faktury za služby, nebo na bankovní účet. Variantu si již vyberete na prodejně.
Velice se omlouvám za překročení zákonné lhůty pro vyřízení reklamace.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobry den!
Overovali ste aj to, ze kto mi mal dat vedet, ze je modem pripraveny na prodejne?! Protoze dodnes - 27.02.2017 - mi nikto nevolal, nepisal SMS a neposlal ani email... Volali mi jenom raz a to dne 13.02.2017, co jsem uz psal tady, ze se pak ozvu, kdyz modem dorazi na prodejnu..
Co je to prosim Vas za profesionalitu, ze mi ani nevolaju a ani nenapisu?
Dobrý den,
ano, modem je na prodejně - obdržíte nový z důvodu nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace, případně Vám vrátíme kupní částku reklamovaného modemu. Nejde o původní modem.
Prodejna, kde jste zařízení reklamoval, je se vším seznámena. Nyní Vám nedala vědět, neboť komunikujeme zde. Aby nedošlo k nedorozumění - nejde o modem z reklamace, u níž nebyla dodržena zákonná lhůta a u níž došlo k pochybení na naší straně, díky kterému nedošlo k včasnému vyřízení reklamace, ale o řešení této stížnosti, v rámci které chybu uznáváme a uvádím Vám informaci o tom, že máte na prodejně připravený nový modem, nebo Vám na ní zajistíme vrácení kupní částky.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Modem bol vymeneny po 3 navstevach predajne. Najskor nevedeli najst, neskor sa naslo.
Dohodnute bolo nakreditovanie jedneho celeho mesiaca za nedodrzanie 30 dennej zakonnej lehote. Zatial sa to tak nestalo.. Cize pripad je otvoreny.
Dobrý den,
zatím se tak nestalo, neboť jsem Vám odečet dával do další faktury dne 3. 3. 2017. Uvidíte jej na faktuře za březen, která bude vystavena v těchto dnech :-)
S přáním hezkého dne
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Pripad muze byt uzavren. O2 nakreditovalo jeden cely mesiac, tym padom faktura bola za 0 CZK. Tymto akceptujem dohodu :)
Dakujem
Gabo
Přehazuji tedy na dTest ;-)
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: