Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 3.11.2016 jsem zakoupila kožené kozačky Lasocki Comfort 2737-01 za částku 2199,- Kč. Cca po dvou měsících se na venkovní straně levé boty odlepila podešev (udělal se žralok). Boty jsem měla na noze cca 10x. Dne 28.1.2007 jsem boty v prodejně OC Harfa, Praha reklamovala R5480889071. Dnes tj. 11.2.2017 mi byla reklamace neuznána, s vyjádřením že boty mi jsou malé a tím se bota rozlepila. S tímto samozřejmě nesouhlasím. Od této firmy mám již cca 10 pár bot, kupuji si jen kožené a s žádnými jsem nikdy neměla žádné potíže. (některé boty mám více jak 4 roky a jsou stále v pořádku a nosím je). Bohužel jsem již slyšela, že neuznávají reklamace, ale mne to neodradilo. Moc mne mrzí, jak se chovají a neváží si stávajících zákazníků. Ještě musím upozornit na arogantní jednání paní prodavačky, v momentě, když zjistila, že jdu řešit reklamaci, nasadila asertivní chování a byla dost nepříjemná. Boty jsem si nepřevzala a sepsala své vyjádření k další reklamaci. Boty za 2200 jsou drahá záležitost za 10 dní nošení. Děkuji Tichá
kozačky LASOCKI COMFORT 2737-01 - černé
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření, případně jej uzavřít.
Opakovaná reklamace byla úspěšně vyřízena vrácením peněz.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.