Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#14786Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2017, před 8 lety

Klára Tichá

Znění stížnosti

Dne 3.11.2016 jsem zakoupila kožené kozačky Lasocki Comfort 2737-01 za částku 2199,- Kč. Cca po dvou měsících se na venkovní straně levé boty odlepila podešev (udělal se žralok). Boty jsem měla na noze cca 10x. Dne 28.1.2007 jsem boty v prodejně OC Harfa, Praha reklamovala R5480889071. Dnes tj. 11.2.2017 mi byla reklamace neuznána, s vyjádřením že boty mi jsou malé a tím se bota rozlepila. S tímto samozřejmě nesouhlasím. Od této firmy mám již cca 10 pár bot, kupuji si jen kožené a s žádnými jsem nikdy neměla žádné potíže. (některé boty mám více jak 4 roky a jsou stále v pořádku a nosím je). Bohužel jsem již slyšela, že neuznávají reklamace, ale mne to neodradilo. Moc mne mrzí, jak se chovají a neváží si stávajících zákazníků. Ještě musím upozornit na arogantní jednání paní prodavačky, v momentě, když zjistila, že jdu řešit reklamaci, nasadila asertivní chování a byla dost nepříjemná. Boty jsem si nepřevzala a sepsala své vyjádření k další reklamaci. Boty za 2200 jsou drahá záležitost za 10 dní nošení. Děkuji Tichá


Produkt

kozačky LASOCKI COMFORT 2737-01 - černé


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2017 05:53, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2017 13:57, před 8 lety

Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2017 14:44, před 8 lety


Klára Tichá

Opakovaná reklamace byla úspěšně vyřízena vrácením peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 10:51, před 8 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.