Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v prodejně Rock Point v Praze na Perštýně jsem 19.3.2013 zakoupil nízké trekové boty značky Zamberlan Spirit GT dark grey 42,5. Boty jsem používal k účelu, pro který byly vyrobeny tj. trekové výlety pro různých typech povrchu. Po cca půlročním příležitostném nošení se na podrážce levé boty odtrhl kus podrážky. U bot této cenové kategorie (2.700,-) očekávám mnohem větší kvalitu a delší trvanlivost. Boty jsem u prodejce reklamoval, ale reklamace nebyla uznána.
Nízké trekové boty Zamberlan Spirit GT dark grey 42,5. viz. http://www.rockpoint.cz/boty-zamberlan-spirit-gt-12258.html
Uznání reklamace, vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě zamítnutí reklamace je prodejce povinný dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele zamítnutí řádně písemně odůvodnit. Zároveň v případě, že je vada vytčena do 6 měsíců od zakoupení věci, je na prodejci, aby prokázal, že se vada na výrobku nevyskytovala již při převzetí dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
Záleží i z jakého důvodu byla reklamace zamítnuta. V případě je dojde k rozporu v tvrzení kupujícího a prodejce týkajícího se příčiny závady, je třeba využít nezávislého odborníka, aby zpracoval objektivní posouzení vady.
Společnost Rock Point a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.