Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#14797Neoprávněné vymáhání dluhu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2017, před 8 lety

Karel Krejza

Znění stížnosti

Dobrý den,
V květnu 2016 mi po telefonické nabídce byl nabídnut produkt v vyzkoušení myslím za 79kč, zboží dorazilo, částku jsem uhradil, po té v září mne firma kontaktovala mailem, že dlužím za 3 další zásilky 984kč , které jsem neobdržel, ani neobjednával. Zaslal jim čestné prohlášení které vyžadovali, s tím že je vše vyřízené a vyjasněné. Dnes po 5 měsících mne kdosi telefonicky kontaktoval, a vymáhal částku 2240kč. Firmě jsem napsal o vymazání mých údajů z databáze a vyřízení. Děkuji, s pozdravem Krejza


Produkt

CLA diet


Požadované řešení

Vymazání z databáze, vyřešení a anulování údajně dlužné částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 12:22, před 8 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2017 12:31, před 8 lety

Dobrý den,

dne 5.9.2016 jsme Vám zasílali na email k podpisu Čestné prohlášení, které bylo potřeba vytisknout, podepsat a zaslat zpět a to buď na email nebo poštou.

Dne 7.9.2016 jste nám Čestné prohlášení vrátil zpět, ale nepodepsané. Proto jsme Vám odpověděli, že je potřeba Čestné prohlášení podepsat, jinak nemůže dojít k odpisu zásilek. Na to jste však Vy již nereagoval a proto jste byl po neuhrazení páté upomínky předán k agentuře M.B.A. Conslunting,s.r.o.

Vymáhání tedy pozastavujeme a Vám na email zasíláme k podpisu nové Čestné prohlášení na neobdržené zásilky a požádáme Vás, abyste si jej vytiskl, podepsal a ofocené, nebo oskenované nám zaslal zpět nejlépe na email: info.cz@helvetia-dm.com.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.2.2017 13:56, před 8 lety


Karel Krejza

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den.
Helvetia dnes uzavřela vymáhání pohledávky, a neevyduje tímto žádný dluh. Děkuji za pomoc. Hezký den Karel Krejza