Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
V květnu 2016 mi po telefonické nabídce byl nabídnut produkt v vyzkoušení myslím za 79kč, zboží dorazilo, částku jsem uhradil, po té v září mne firma kontaktovala mailem, že dlužím za 3 další zásilky 984kč , které jsem neobdržel, ani neobjednával. Zaslal jim čestné prohlášení které vyžadovali, s tím že je vše vyřízené a vyjasněné. Dnes po 5 měsících mne kdosi telefonicky kontaktoval, a vymáhal částku 2240kč. Firmě jsem napsal o vymazání mých údajů z databáze a vyřízení. Děkuji, s pozdravem Krejza
CLA diet
Vymazání z databáze, vyřešení a anulování údajně dlužné částky.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
dne 5.9.2016 jsme Vám zasílali na email k podpisu Čestné prohlášení, které bylo potřeba vytisknout, podepsat a zaslat zpět a to buď na email nebo poštou.
Dne 7.9.2016 jste nám Čestné prohlášení vrátil zpět, ale nepodepsané. Proto jsme Vám odpověděli, že je potřeba Čestné prohlášení podepsat, jinak nemůže dojít k odpisu zásilek. Na to jste však Vy již nereagoval a proto jste byl po neuhrazení páté upomínky předán k agentuře M.B.A. Conslunting,s.r.o.
Vymáhání tedy pozastavujeme a Vám na email zasíláme k podpisu nové Čestné prohlášení na neobdržené zásilky a požádáme Vás, abyste si jej vytiskl, podepsal a ofocené, nebo oskenované nám zaslal zpět nejlépe na email: info.cz@helvetia-dm.com.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den.
Helvetia dnes uzavřela vymáhání pohledávky, a neevyduje tímto žádný dluh. Děkuji za pomoc. Hezký den Karel Krejza