Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Měsíc se snažím dokomunikovat s hlavními servisními středisky, které Samsung v ČR má. Jsou celkem 3 - Praha, Brno, Ostrava.
Nikde nejsou schopni sdělit, resp. dodat sklo pro výměnu prasklého skla na telefonu Samsung S7 v barvě PINK. Netuším, zda-li je tato barva tak obtížná, ale připadá mi absurdní, aby Samsung nedisponoval náhradními díly pro tuto barevnou variaci ! V servise nemohou sdělit datum dodání, protože údajně neexistuje. Připadá mi logické, pokud vyrobím telefon v nějaké barevné variaci a referuji jej jako excelentní svého druhu, že bude mít dostatek dodání náhradních dílů. Jsem velmi pohoršena touto službou a tím, že mi vlastně nikde neumí pomoci. Službu si samozřejmě chci uhradit sama, jelikož se na prasklé sklo nevztahuje řádná záruka, ale tento systém mne velmi rozčaroval. Požaduji okamžité řešení.
SAMSUNG S7, SM-G930F, barva PINK
Požaduji okamžité řešení problému a částečnou kompenzaci v částce, výměna skla stojí 4.000,- telefon mám v záruce od 8.2016, čekám na dodání dílu měsíc a stále se nic neděje. Sklo pro tuto barevnou variaci je údajně nedostupné. Je to velmi urgentní ! Děkuji !
|
Tweet |
Pokud má spotřebitelka na mysli povinnost výrobce po určitou dobu nabízet náhradní díl na své výrobky, tak výrobce žádnou takovou povinnost plynoucí z právních předpisů nemá.
Právní předpisy tedy výrobci nenařizují povinnost po určitou dobu vyrábět a dodávat náhradní díly na český trh.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.