Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14800Nedodání skla pro výměnu S7

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2017, před 8 lety

Barbora Gorolová

Znění stížnosti

Měsíc se snažím dokomunikovat s hlavními servisními středisky, které Samsung v ČR má. Jsou celkem 3 - Praha, Brno, Ostrava.
Nikde nejsou schopni sdělit, resp. dodat sklo pro výměnu prasklého skla na telefonu Samsung S7 v barvě PINK. Netuším, zda-li je tato barva tak obtížná, ale připadá mi absurdní, aby Samsung nedisponoval náhradními díly pro tuto barevnou variaci ! V servise nemohou sdělit datum dodání, protože údajně neexistuje. Připadá mi logické, pokud vyrobím telefon v nějaké barevné variaci a referuji jej jako excelentní svého druhu, že bude mít dostatek dodání náhradních dílů. Jsem velmi pohoršena touto službou a tím, že mi vlastně nikde neumí pomoci. Službu si samozřejmě chci uhradit sama, jelikož se na prasklé sklo nevztahuje řádná záruka, ale tento systém mne velmi rozčaroval. Požaduji okamžité řešení.


Produkt

SAMSUNG S7, SM-G930F, barva PINK


Požadované řešení

Požaduji okamžité řešení problému a částečnou kompenzaci v částce, výměna skla stojí 4.000,- telefon mám v záruce od 8.2016, čekám na dodání dílu měsíc a stále se nic neděje. Sklo pro tuto barevnou variaci je údajně nedostupné. Je to velmi urgentní ! Děkuji !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2017 10:29, před 8 lety

Pokud má spotřebitelka na mysli povinnost výrobce po určitou dobu nabízet náhradní díl na své výrobky, tak výrobce žádnou takovou povinnost plynoucí z právních předpisů nemá.

Právní předpisy tedy výrobci nenařizují povinnost po určitou dobu vyrábět a dodávat náhradní díly na český trh.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 10:32, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.