Společnost


BAM MOBIL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14801Odstranění FM přijímače

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2017, před 8 lety

Jiří Sotolář

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prosinci 20016 jsem zakoupil MT Microsoft Lumia 650 u společnosti Mobil ABC -jako fyzická osoba.

Bohužel po aktualizaci software došlo ze strany Microsoftu k odstranění FM přijímače a nyní již není podporován.
Při kontaktu prodejce mi bylo řečeno,že odstraněním FM přijímače není funkčnost přístroje nijak omezena,tudíž není důvod k reklamaci.
MT jsem zakoupil s FM přijímačem a tuto funkci od MT vyžaduji.


Produkt

Katalogové číslo M001651b Microsoft Lumia 650 LTE (Black)


Požadované řešení

sjednání nápravy,případně vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2017 10:20, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které výrobce popsal a kupující je očekával, je tato věc vadná. Spotřebitel má v takovém případě možnost tuto věc reklamovat a požadovat nápravu. Spotřebitel má při koupi jakéhokoli spotřebního zboží nárok toto zboží reklamovat, a to v záruční době, jejíž délka je 24 měsíců ode dne převzetí zboží.

Není-li možné vadu odstranit opravou nebo výměnou věci za novou, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel může také místo výše uvedených způsobů nápravy požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 10:31, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.