Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace č. RE16077561, neunanána reklamace MT, viz vzjáfžení technika:Zařízení nesplnuje podmínky a předpoklady zarucni opravy. mechanicke poskozeni po padu. vylomeny UDB konektor. Mailem jsem zadal o opetovne uznani reklamace, poněvadž jsem mel stejnou zavadu u MT, ktery jsem kupoval soucasne s timto a bylo me odpovězeno:
Původní reklamace (RE16049299) byla bez viditelného poškození, kdežto produkt k reklamaci č. RE16077561 byl předán již mechanicky poškozený a to s prasklým displejem, oděrky, škrábanci a částečně vylomeným tlačítkem on/off.
Na mechanické poškození se dle podmínek "záruka" nevztahuje.
Jestliže s ukončením reklamace a s vyjádřením autorizovaného servisu nesouhlasíte, můžete si nechat zhotovit posudek od soudního znalce, kdy pokud bude ve Váš prospěch, můžete nám zboží spolu s posudkem zaslat znovu na reklamaci a při akceptaci posudku servisem bude reklamace uznána a posudek proplacen.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Kamila Reiterová
Reklamační oddělení
Z této odpovedi soudim, ze firma se rozhodla neuznat reklamaci povrchnim ohledanim pristroje a navenek poskozeny pristroj se jevi jako poskozen z nedbalosti a ne vadou prostroje. Jak mohu dokázat,ze se konekto poskodil padem ?
Ještě chci poznamenat, ze první telefon reklamoval manzel po 9 mesicich a tento jiz ja, po 12ti mesicich uzivani
dekuji JANA GAJDOSIKOVA
mobilni telefon DOOGEE DG280 LEO 8GB, vč 3556062559091
Oprava UDB konektoru
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Gajdošíková.
Je mi líto, že vaše reklamace nebyla uznána, ale pro neuznání reklamace byl pádný důvod. Telefon byl mechanicky poškozený - byl vytržený konektor - což přímo souvisí s vámi reklamovanou vadou.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, vždy máte možnost se obrátit na znalce, který může vadu/poškození znovu posoudit.
Děkuji za pochopení.
Mochal Stýblo.
Reklamovat není možné vady, které byly způsobeny kupujícím. Prodávající je ale povinen při zamítnutí reklamace řádně zdůvodnit, jak namítaná vada souvisí s poškozením věci, které způsobila spotřebitelka.
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.