Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21. 10. 2016 jsem si v eshopu CZC.cz objednal mimo jiné také limitovanou edici Xboxu One s hrou Forza Motorsport 6. Zhruba po třech měsících přestala na ovladači, který byl součástí balení, fungovat levá páčka. Zboží jsem tedy 13. 1. 2017 na pobočce v Mělníku reklamoval. Přijetí proběhlo bez problému, popis závady v protokolu byl naprosto v pořádku. Reklamace byla překvapivě rychle vyřízena, již 1. února. Zboží jsem vyzvedl 6. února opět na pobočce v Mělníku. Při převzetí jsem zkontroloval zda je balení kompletní a zda je přiložený ovladač opravdu ze speciální edice Forza. Vše se zdálo být v pořádku, zboží jsem tedy převzal a odvezl domů. Doma jsem ho zhruba o dva-tři dny později vybalil a ovladač zkontroloval. K mému překvapení se tlačítka, zejména B a Y, chovala jako by byla zalepená. Když jsem se pokusil mezeru mezi tlačítkem a tělem ovladače pročistit kouskem papíru, zůstala na něm načervenalá nasládlá lepivá tekutina. V podstatě jsem si jen zanadával, protože mi bylo jasné, že tekutinu v ovladači reklamovat nemohu a byl jsem podveden. Rozhodl jsem se stěžovat si veřejně na FB společnosti, načež jsem byl informován paní/slečnou Věrou, která na tomto FB obstarává reakce, že mám společnost kontaktovat na reklamačním e-mailu a problém bude vyřešen. Jelikož mi paní/slečna Věra dala určitou naději, na e-mail jsem opravdu ještě ten den (10. února) napsal. Hned v pondělí 13. února jsem pak obdržel odpověď s tím, že na připomínky k reklamaci mám čas 1 den od vyzvednutí reklamace a „V tuto chvíli pro Vás bohužel nemůžeme nic udělat.“ a že pro vyřešení sporu se mohu obránit na instituce ochraňující spotřebitele. To je tedy důvod, proč píši tuto stížnost.
XBOX ONE, 1TB, modrá + Forza Motorsport 6, Kód výrobce: KF6-00038, EAN: 8853709427126
Výměna ovladače za NOVÝ A NEPOUŽITÝ ovladač ze speciální série Forza.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
prosím pošlete k nám na reklamaci ovladač ještě jednou a uveďte i mé jméno. Pokud to bude jen trochu možné, zaslal bych vám nový ovladač.
S pozdravem Novosad Milan.
Vedoucí reklamačního oddělení Příbram.
Dobrý den,
děkuji za vyjádření. Ovladač odešlu hned zítra.
S pozdravem
Lukáš Rott
Hodnocení:
Komentář: Reklamace byla vyřízena a nyní již mám doma nový funkční ovladač.