Společnost


Adéla Cebulová

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14805Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2017, před 8 lety

Dagmar Capovcova

Znění stížnosti

11.12.2016 JSEM OBEJEDNALA A ZAPLATILA PŘEVODEM 584.KČ.ZA DĚTS.SOUPRAVIČKU,NIKDO VŠAK OD TÉ DOBY SE MNOU NEKOMUNIKUJE PŘES E MAIL A PŘES MESENGER TAKY PŘESTALY ODPOVÍDAT.ZBOŽÍ MĚLO BÝT DODANÉ 10-45PRAC.DNŮ!!NIKDO SE MI VŠAK NEOZÝVÁ A ZBOŽÍ NEDOŠLO!!


Produkt

DĚTSKÝ SET KALHOTY A TRIČKO


Požadované řešení

PROSÍM O ZASLÁNÍ PENĚZ ZPĚT,PROTOŽE JSEM V TERMÍNU NEDOSTALA,NEBO O URYCHLENÍ DODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2017 08:02, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 10:09, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.