Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#14810Ztracené doporučené psaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 19 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2017, před 8 lety

David Dostál

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěl bych podat stížnost na Českou Poštu v Příbrami. Dne 6.2.2017 mě bylo odesláno doporučené psaní s obsahem co každý den ztrácí na hodně a bez jakékoliv snahy bylo prohlášeno za ztracené. Odesílatel jako fyzická osoba jen z dobré vůle šel podat reklamaci, kdyby dělal mrtvého brouka, tak mám smůlu a nikdo mě nic nevrátí a nehledá. V pátek jsem volal na poštu do Příbrami a vedoucí co mě sdělila, že na to máte 30 dnů a že mě sdělovat jako příjemci nic nebude, i když poškozený jsem já a né odesílatel a že rozeslala jen e-mail v roce 2017 když lidi mají stále telefon a hned by se vědělo na čem jsme, i když ze zákona 30 dnů atd. To ví každý, ale možností má určitě více. Dobře, řekl jsem, že počkám.. Nedalo mě to a v pondělí jsem volal na českou poštu v Brně, kde mají přístup do Centrální databáze pro balíčky/psaní a vědí toho více než my na sledování zásilky. Řekli, že kdyby to odešlo z Příbrami, tak to vidí a že to musí být někde v Příbrami. Paní vedoucí v Příbrami jménem Drahomíra ( příjmení neměla české, takže nevím jak přesně je a řekla ho tak rychle, jak kdybych si ho neměl zapamatovat ) mě 4 dny zpět tvrdila( 9.2.2017 ), že to muže být kdekoliv, což mě lhala, protože všude kam to jde se to musí skenovat, takže jí volám včera 13.2.2017 a vzali mě telefon a řekli, že nemají na mě čas, alw dobře, tak volám dnes 14.2.2017 a paní vedoucí byla na stejném místě, že jen rozeslala e-mail a že víc neví a víc nezvládla. Takže k čemu taková vedoucí je, že já si to platím a ona umí rozeslat e-mail a prý volat do depa atd. Má zakázáno ! Tak jsem ji řekl, že jsem to obvolal za ní a všude tvrdí, že to musí být v Příbrami a ona, že to není pravda, že lžou a že to chtějí hodit na Příbram. Pak z ní vypadlo, že když zásilka byla podána a následně poslána do depa( nebo kam odchází z pošty), tak v Příbrami i když si za to platíte, tak zásilku neskenují/nepípají(čárové kódy) do systému, takže pak nikdo neví kde je, i když si zaplatíte doporučeně. Prostě někdo vezme balík/psaní hodí ho do auta a z auta a nikdo to neskenuje do systému. Jak je toto možný ? Prostě to mají v Příbrami někde a dělají to jak chtějí, i když na to máte určitě nějaké pracovní postupy, tak je porušují a dělají si to podle sebe, takové lidi máte zaměstnané a perlička co mě vedoucí z Příbrami řekla, že jestli má vzít auto a objet to všude . Když má u sebe takoví bordel, tak by měla..!!Takže doufám, že mě vy dokážete pomoc a nějak to řešit a né jak arogantní vedoucí v Příbrami Drahomíra XXXX. Jinak to začnu medializovat dál a dá. A to, že neskenují/nepípají zásilky(čárové kódy) zaplacené zákazníkama v Příbrami, že si dělají co chtějí a důkazy na to mám, tak to myslím, že určitě někoho zajímat bude. Tak Vás pěkné prosím, jestli by jste s tím něco mohla udělat a neodepsat jen omluvný dopis, protože já to jen tak nenechám.

Děkuji

S pozdravem David Dostál

Kopie e-mailu pro manažera pošty pro Střední Čechy + ombudsmanku české pošty. Nevěřím, ze mě odepisi.


Požadované řešení

Nalezení doporučeného psaní, které se nemůže jen tak vypařit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2017 10:35, před 8 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2017 10:39, před 8 lety


David Dostál

Dobrý den, tohle vše vím, ale že na české poště v Příbrami nepracují podle pracovního postupu a nezapisuji zásilky do systému a dělají si co chtějí a pak jsou zásilky nedohledatelne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.