Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14814Zrušení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2017, před 8 lety

Luděk Borský

Znění stížnosti

Dne 21.12.2016 jsem uzavřel smlouvu na singleflirt.cz a to na jeden měsíc za 499 kč a bohužel jsem si pořádně nepřečetl smluvní podmínky smlouvy a peníze mi odcházejí pořád.Ve smlouvě se píše,že je nutné podat řádnou výpověď smlouvy vzor ke stažení ve smlouvě a zaslat pouze prostřednictvím faxu na číslo faxu udávané ve smlouvě. Bohužel číslo faxu nenexistuje a jiný kontakt firma neuvádí a ani po podrobném hledání jsem žádný kontakt nenašel.Singleflirt.cz je zastoupená firmou Dateyard,AG a je ze Švýcarska a je to jeden velký podvod. Prosím o radu, jak mám vypovědět smlouvu. Děkuji email vahy69@seznam.cz


Požadované řešení

ukončení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 12:48, před 8 lety

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Provozovatel seznamovacího portálu nemůže záměrně nedostatečně, mylně, klamavě informovat o podmínkách poskytování služeb. V takovém případě mu může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

V rámci předběžné opatrnosti je správné, že spotřebitel provedl blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2017 17:37, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.