Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u společnosti jsem koupila mobilní telefon. Společnost nestihla provést opravu do 30 dnů, proto mně měl být vystaven dobropis, což společnost nakonec uznala. Mobilní telefon jsem koupila od paní, se kterou jsem dle Vaší rady uzavřela Postoupení práv z vadného plnění. O této skutečnosti jsem prodejce kontaktovala a přeposlala mu postoupení práv z vadného plnění. Prodejce přesto odmítá vystavit dobropis na moje jméno a odeslat na moji e-mailovou adresu.
Prodejce mi napsal e-mail: Cituji
Dobrý den,
Vámi dodaný produkt s fakturou č. 1015189633 k reklamaci frc2016044654 byla uzavřena mezi naší společností a odběratelem uvedeným v hlavičce dané kupní smlouvy.
Pouze tato osoba má s námi uzavřený smluvně právní vztah.
V případě reklamace je tedy směrodatné, na koho je kupní smlouva uvedena.
Pokud kupující zboží prodá a dojde k uzavření nové kupní smlouvy, nepřechází však původní kupní smlouva na nového kupujícího.
V případě reklamace je vždy uplatňován nárok u prodávajícího, se kterým je kupní smlouva uzavřena.
Bohužel s paní Třeštíkovou naše společnost kupní smlouvu (fakturu) č.: 1015189633 neuzavřela a nebylo tedy možné Vašemu požadavku vyhovět.
Poté jsem se několikrát pokoušela prodejce kontaktovat na tel., vždy mi sdělil, že se ozve, což se nikdy nestalo a na e-mail již také nereaguje.
Mnohokrát děkuji za Vaši pomoc
Třeštíková
Vystavení dobropisu na moje jméno a e-mailovou adresu:
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Dobrý den paní Třeštíková,
na základě Vámi dodaných podkladů peníze proplatíme.
Vše Vám ještě potvrdíme do e-mailu.
Omlouváme se za zdržení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: