Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14815Vystavení dobropisu reklamace frc2016044654

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2017, před 8 lety

Katka Třeštíková

Znění stížnosti

Dobrý den, u společnosti jsem koupila mobilní telefon. Společnost nestihla provést opravu do 30 dnů, proto mně měl být vystaven dobropis, což společnost nakonec uznala. Mobilní telefon jsem koupila od paní, se kterou jsem dle Vaší rady uzavřela Postoupení práv z vadného plnění. O této skutečnosti jsem prodejce kontaktovala a přeposlala mu postoupení práv z vadného plnění. Prodejce přesto odmítá vystavit dobropis na moje jméno a odeslat na moji e-mailovou adresu.

Prodejce mi napsal e-mail: Cituji
Dobrý den,
Vámi dodaný produkt s fakturou č. 1015189633 k reklamaci frc2016044654 byla uzavřena mezi naší společností a odběratelem uvedeným v hlavičce dané kupní smlouvy.
Pouze tato osoba má s námi uzavřený smluvně právní vztah.
V případě reklamace je tedy směrodatné, na koho je kupní smlouva uvedena.
Pokud kupující zboží prodá a dojde k uzavření nové kupní smlouvy, nepřechází však původní kupní smlouva na nového kupujícího.
V případě reklamace je vždy uplatňován nárok u prodávajícího, se kterým je kupní smlouva uzavřena.
Bohužel s paní Třeštíkovou naše společnost kupní smlouvu (fakturu) č.: 1015189633 neuzavřela a nebylo tedy možné Vašemu požadavku vyhovět.

Poté jsem se několikrát pokoušela prodejce kontaktovat na tel., vždy mi sdělil, že se ozve, což se nikdy nestalo a na e-mail již také nereaguje.
Mnohokrát děkuji za Vaši pomoc
Třeštíková


Požadované řešení

Vystavení dobropisu na moje jméno a e-mailovou adresu:


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2017 14:42, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2017 13:56, před 8 lety

Dobrý den paní Třeštíková,

na základě Vámi dodaných podkladů peníze proplatíme.
Vše Vám ještě potvrdíme do e-mailu.

Omlouváme se za zdržení.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 06:03, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2017 06:39, před 8 lety


Katka Třeštíková

Hodnocení: