Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14816Neopodstatněná prohlídka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2017, před 8 lety

Andrea Komárková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13.2.2017 jsem nakupovala jako obvykle v Atriu Flora v prodejně Albert. Doposud jsem se nesetkala s žádnými problémy ze strany personálu až do tohoto dne. Pracovník ochranky mě bez jakéhokoli důvodu při odchodu z prodejny vyzval k otevření a následné prohlídce všech mých tašek. Nesdělil mi důvod prohlídky a způsobil mi tím opravdu nepříjemný zážitek. Pracuji totiž jako učitelka v nedaleké škole a v tuto dobu bylo v prodejně dost rodičů od mých žáků. I přes to, že mi ani po prohlídce nesdělil důvod jeho jednání, nabyla jsem dojmu, že podnětem jeho počínání byly dvě deskové hry, které Albert dává odměnou za uskutečněné nákupy, a které prošly přes pokladnu a byly uvedeny na pokladním dokldu. Po prohlídce, která trvala pár minut a při které bylo evidentní, že ho zajímají pouze ty deskové hry poděkoval a odešel. Chápu, že vykonává svoji práci, ale pokud mu šlo pouze o to, zda hry prošly pokladnou, mohl stát u pokladny a situaci pouze sledovat. Tento zážitek mě naprosto demotivoval k dalším nákupům v této prodejně a tak Albert cílem mých nákupů v budoucnu rozhodně nebude.

Děkuji a zdravím

Komárková


Požadované řešení

Žádám aby k podobným situacím již více nedocházelo a slušní lidé nebyli podobně deprimováni během nákupu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 12:38, před 8 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.