Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 13.2.2017 jsem nakupovala jako obvykle v Atriu Flora v prodejně Albert. Doposud jsem se nesetkala s žádnými problémy ze strany personálu až do tohoto dne. Pracovník ochranky mě bez jakéhokoli důvodu při odchodu z prodejny vyzval k otevření a následné prohlídce všech mých tašek. Nesdělil mi důvod prohlídky a způsobil mi tím opravdu nepříjemný zážitek. Pracuji totiž jako učitelka v nedaleké škole a v tuto dobu bylo v prodejně dost rodičů od mých žáků. I přes to, že mi ani po prohlídce nesdělil důvod jeho jednání, nabyla jsem dojmu, že podnětem jeho počínání byly dvě deskové hry, které Albert dává odměnou za uskutečněné nákupy, a které prošly přes pokladnu a byly uvedeny na pokladním dokldu. Po prohlídce, která trvala pár minut a při které bylo evidentní, že ho zajímají pouze ty deskové hry poděkoval a odešel. Chápu, že vykonává svoji práci, ale pokud mu šlo pouze o to, zda hry prošly pokladnou, mohl stát u pokladny a situaci pouze sledovat. Tento zážitek mě naprosto demotivoval k dalším nákupům v této prodejně a tak Albert cílem mých nákupů v budoucnu rozhodně nebude.
Děkuji a zdravím
Komárková
Žádám aby k podobným situacím již více nedocházelo a slušní lidé nebyli podobně deprimováni během nákupu.
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.