Společnost


Jakub Antoš

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14818Reklamace telefonu do 6 měsíců koupě - neuznaná výměna telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2017, před 8 lety

Tomáš Karásek

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 18.7.2016 jsem si u firmy Antoš Mobil zakoupil telefon značky Samsung.

Po cca půl roku se na telefonu vyskytla závada (zeleně podsvícený display) a telefon jsem zašel 16. 1. 2017 reklamovat.

Firma Antoš Mobil mi telefon přijala do opravy. V reklamačním protokolu, je jasně napsáno, že v případě fyzickém zásahu zákazník požaduje nový telefon.

Nicméně, telefon byl opraven formou výměny displeje, tedy fyzickým zásahem. Firma Antoš Mobil se nyní začala bránit, že mi telefon v žádném případě za nový bezchybný výrobek nevymění a že se mám obrátit na soud.

Rád bych dostal odpověď, jak mohu dále postupovat.

Děkuji Vám,
Karásek.


Produkt

Samsung Galaxy S7 Edge (359948077167002)


Požadované řešení

Výměna za nový telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 11:10, před 8 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li tedy vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady). Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud spotřebitel věc reklamuje, má právo primárně na opravu věci, není-li však možná, potom na dodání nové věci bez vad. Občanský zákoník stanoví výše popsanou hierarchii nároků z vadného plnění.

Spotřebitel má při uznané reklamaci rovněž právo na úhradu nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 09:49, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.