Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupili jsme voucher "Celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším českém relaxačním centru" přes slevový server Kouzelný děda. Rezervaci nám však následně potvrdilo již Relaxační saunové centrum, které nám nejprve potvrdilo rezervaci na prosinec 2016 a následně nám kvůli údajným problémům s výřivkou tuto rezervaci přeložil na únor 2017. Během této doby nás nikdo jinak z jejich strany o ničem neinformoval. Po našem příjezdu nám na recepci bylo řečeno, že nemáme nárok na nic z objednaného balíčku, že nás pouze zdarma pustí do areálu. V tuto chvíli dělají mrtvého brouka a nereagují na žádné naše pokusy o vrácení peněz za nedodané služby. Rádi bychom si v tomto případě nechali proplatit nedodané služby a to v celku, protože i fotografie a představované služby vůbec neodpovídají skutečnosti. Vyfocené místnosti v tomto areálu vůbec nejsou.
RSC Harfa - Celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším českém relaxačním centru
Rádi bychom si v tomto případě nechali proplatit nedodané služby a to v celku, protože i fotografie a představované služby vůbec neodpovídají skutečnosti. Vyfocené místnosti v tomto areálu vůbec nejsou.
|
Tweet |
V daném případě je podstatné, že k uzavření smlouvy o poskytnutí služby již platně došlo. Slevový portál "Kouzelný děda" byl pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy. Smluvními stranami jsou spotřebitel a poskytovatel služby, slevový portál byl zprostředkovatelem této smlouvy.
Poskytovatel služby si vybral zprostředkovatelský server a to, že zkrachuje, je riziko podnikání - poskytovatel služby si mohl svobodně zvolit formu, jakou budou oslovovat zákazníky. Pokud zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená. Zprostředkovatelské smlouvy upravují ustanovení § 2445 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").
Tím, že si spotřebitel objednal službu přes slevový portál došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a poskytovatelem služby. K platnému uzavření smlouvy došlo již ve chvíli, kdy byla služba objednána. Poté vznikla spotřebiteli povinnost zaplatit, což učinil a poskytovateli služby vznikla povinnost splnit dohodnuté služby. Spotřebitel může tedy na poskytnutí služby trvat.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má tedy možnost obrátit se na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.