Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14827Zrušení objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2017, před 8 lety

Šarka Eidrnova-Němcová

Znění stížnosti

Rušim objednávku.Neni kam zavolat ani mail.Němcová Šárka.


Požadované řešení

Rušim dnešni objednávku Děčin.Němcovâ Šárka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 14:15, před 8 lety

V případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředku komunikace na dálku umožňuje zákon kupujícímu spotřebiteli od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to až do 14 dní od převzetí věci, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Jelikož je odstoupení umožněno až do 14 dní od převzetí věci, logicky a spravedlivě z toho vyplývá, že je možné odstoupit již před převzetím věci, jak i výslovně stanoví harmonizační zákonná úprava Evropské unie, konkrétně bod č. 40 předmluvy směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitele.

Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.

V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české a slovenské spotřebitele a odesílá zboží do ČR a na Slovensko.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 10:12, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.