Společnost


M.B.A. Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#14828Neoprávněné náklady řízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2017, před 8 lety

Pavel Krupka

Znění stížnosti

Dobry den, minuly patek mi prisel dopis od spolecnosti mba, kde mi pisi ze mam dluh u spolecnosti uniqa na pojisteni auta a ze na zaklade plne moci prevzali vyrizeni nedoplatku. Psal jsem do uniqa kde mi bylo receno ze predali pohledavku teto spolecnosti. Dluzna castka 1320 uroky 28 a naklady rizeni 990. Dluzna castka a urok jsem uhradil na cislo uctu ktere uvadeli (ucet uniqa). Ve smlouve uniqa zadne sankce uvedene nejsou. Vseobecne podminky jsem zatim cele necetl. Maji pravo po me zadat naklady rizeni?


Požadované řešení

Neplaceni neopodstatneneho poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 11:39, před 8 lety

Zatímco činnost exekutorů je regulována zákonem, žádný zákon nevymezuje pravomoci inkasních agentur. Za svou činnost nenesou kárnou odpovědnost, ale musí se řídit platnými zákony. Exekutoři mají zákonem jasně dáno, co dostanou za svou práci, ale inkasní agentury si mohou naúčtovat v zásadě cokoliv. Což ale neznamená, že dlužník jim cokoliv musí zaplatit. Společnost by musela před soudem prokázat, že jí vznikly náklady, které souvisejí s neplněním závazku dlužníka. Neexistuje tedy přímý právní nárok na náhradu nákladů spojenou s vymáháním pohledávky prostřednictvím inkasní společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:03, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.