Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. V první řadě jsem chtěla věc řešit smírem, společnost nereagovala po vyzvání za 14. dní.
Zboží bylo poškozeno vinou dopravce, ..nebyl na místě upozorněn na vadu, poškození.
Přijmula bych i nový ,nepoškozený tablet.
Smart Tablet PC/ smartphone NOTE ELITE Android
určitě omluva, včasné kontaktování,přijala bych i jiný nezávadný tablet a nakonec v případě neochoty vrátit peníze jakožto novému zákazniku.
|
Tweet |
V případě, že zboží bylo poškozené během přepravy, odpovídá za škodu přepravní společnost dle § 421 občanského zákoníku. Vůči přepravní společnosti by se měl náhrady škody domáhat ten, kdo ji objednal a zaplatil. V případě, že byla doprava zajištěna prodejcem, může se spotřebitel domáhat nepoškozeného zboží, přiměřené slevy nebo vrácení peněz vůči prodejci.
Společnost D4B Investment, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.