Společnost


D4B Investment, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1483Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2013, před 11 lety

Pavla Sovová

Znění stížnosti

Dobrý den. V první řadě jsem chtěla věc řešit smírem, společnost nereagovala po vyzvání za 14. dní.
Zboží bylo poškozeno vinou dopravce, ..nebyl na místě upozorněn na vadu, poškození.
Přijmula bych i nový ,nepoškozený tablet.


Produkt

Smart Tablet PC/ smartphone NOTE ELITE Android


Požadované řešení

určitě omluva, včasné kontaktování,přijala bych i jiný nezávadný tablet a nakonec v případě neochoty vrátit peníze jakožto novému zákazniku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 13:41, před 11 lety

V případě, že zboží bylo poškozené během přepravy, odpovídá za škodu přepravní společnost dle § 421 občanského zákoníku. Vůči přepravní společnosti by se měl náhrady škody domáhat ten, kdo ji objednal a zaplatil. V případě, že byla doprava zajištěna prodejcem, může se spotřebitel domáhat nepoškozeného zboží, přiměřené slevy nebo vrácení peněz vůči prodejci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 13:54, před 10 lety

Společnost D4B Investment, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.