Společnost


FAYN Telecommunications s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14831Chybná fakturace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2017, před 8 lety

Alena Křenovská

Znění stížnosti

Dne 23.12.2016 v 9,56 hodin mi přišla na mobil sms: "FAYN: Vygenerovali jsme Vám číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP) je xxxxxx. O datu přenesení Vás bude informovat nový operátor textovkou."

Protože jsem žádnou výpověď nedávala, byla jsem zděšená. Následně jsem se z emailu dověděla, že FAYN je nucen vypovědět smluvní vztah… mimo jiné, cituji z dopisu: "Smlouvu Vám vypovídáme na základě našich Všeobecných obchodních podmínek, bodu 18.5. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet prvním dnem periody následující po doručení výpovědi druhé straně. Ve Vašem případě tedy dojde k ukončení smluvního vztahu nejpozději ke dni 31.1.2017."

Našla jsem lepší tarif jiného operátora, vše si zařídila a pak už jsem jen dostala sms od obou operátorů, kdy bude moje číslo přeneseno. Konkrétně od FAYN přišla sms 25.1.2016 v 9,19 hodin: "FAYN: Vaše číslo bude přeneseno do sítě jiného operátora dne 26.1. mezi 4:00-10:00 ráno. Nezapomeňte prosím vyměnit SIM kartu v mobilu."

Od 26.1.2017 jsem se už nedostala do svého účtu na www FAYN a protože mi nepřišla ani faktura za měsíc leden, emailem jsem o ni poprosila. Když mi na moje vyžádání faktura v příloze emailu přišla, zjistila jsem, že mám naúčtovaný celý měsíc. Obratem jsem to reklamovala, ale přišla pouze odpověď, že ukončení smluvního vztahu bylo k 31.1.2017.


Požadované řešení

Aby mi vrátili neoprávněně fakturovanou částku za 6 dní (od 26.1.2017 do 31.1.2017. Jejich službu jsem nevyužívala, nevím proč bych za ni měla platit. Navíc ve výpovědi bylo jasně uvedeno: "Ve Vašem případě tedy dojde k ukončení smluvního vztahu NEJPOZDĚJI ke dni 31.1.2017."


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2017 12:25, před 8 lety

Postup při zrušení smlouvy se řídí smluvními a obchodními podmínkami. V tomto případě bude rozhodující, co je obsahem smlouvy.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, nejlépe písemně prokazatelně. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za službu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či nikoli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2017 12:42, před 8 lety

Situaci rádi posoudíme a vyřešíme. Avšak na jméno Alena Křenovská neevidujeme žádnou podanou reklamaci.

Reklamační řád a formulář reklamace dotčená může nalézt na adrese: http://www.fayn.cz/pece-a-podpora/formulare-ke-stazeni/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2017 16:23, před 8 lety


Alena Křenovská

Společnost FAYN mi dnes poslala email, na který jsem právě reagovala a doufám, že bude vše vyřízeno. Není však pravdou že nebyla evidována žádná REKLAMACE, kopíruji zde potvrzení, které mi přišlo:

FAYN Telecommunications s.r.o. - Zákaznické centrum (info@fayn.cz)
Vase zprava byla prijata pod cislem - [#161696] a s předmětem: Reklamace
5. 2. 2017, 12:12:21

Dobrý den Alena Křenovská,

děkujeme za Váš dotaz, kterému jsme přidělili identifikátor ID 161696.
Budeme se jím zabývat v co nejkratší možné době. Většinou obdržíte naši
odpověď do 24 hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2017 13:57, před 8 lety

Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost vložit k případu své vyjádření a případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2017 15:15, před 8 lety


Alena Křenovská

Po vzájemné zdlouhavé emailové komunikaci s operátorem FAYN a radám dTestu mi nakonec společnost vystavila „Opravný daňový doklad“ a teprve po mojí urgenci, že je po splatnosti tohoto dokladu, mi byla rozdílná částka poslaná na můj účet. DTestu patří obrovský dík, bez jejich pomoci bych neměla šanci uspět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2017 15:21, před 8 lety

Paní Křenovská, ať Vám vrácené peníze za 6 dnů tarifu slouží. Zde jen doplníme, že vrácení této částky bylo dobrovolnou akcí naší společnosti. Nejedná se o právně nárokovatelnou položku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.3.2017 15:37, před 8 lety


Alena Křenovská

Hodnocení:

Komentář: Moje stížnost byla díky mnoha radám dTestu kladně vyřízena a já jsem tak nemusela platit za stejné období současně dvěma operátorům. (i když se jednalo jen o 6 dnů a částku 94.65 Kč.)