Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer,chtěla bych zrušit členství a učet na be2.Došlo k velkému nedorozumění.Učet a členství je založeno na Jana Nepalová. Členství jsem zaplatila dnes 15.2.2017 částka 149kč.Využívám 14denního odsoupení od smlouvy o členství v be2 a zrušení profilu .Poslala jsem i e-mail na zakaznický servis be2.
Jedná se o profil na jméno Ajka
Žádám o celkové smazání profilu Ajka a ukončení členství Premium u be2, z velkého nedorozumění .Předem děkuji za brzké vyřízení.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
S nečinností podnikatele po odstoupení od smlouvy, nelze spojovat zánik práva na odstoupení, pokud spotřebitel zrealizuje odstoupení od smlouvy průkazným způsobem dle instrukcí v obchodních podmínkách společnosti a uchová si o tom důkaz pro případ sporu. Platí že, znemožňuje-li společnost spotřebiteli závazek ukončit, jde to k její tíži.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 58019133
Přejeme Vám dobrý den, paní Nepalová.
Dle našich informací byla již situace vyřešená prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů prosím kontaktujte Zákaznické centrum,
velice Vám děkujeme.
Dobry den,dnes jsem spolecnosti be2 poslala vypovedni e-mail.Jeste dnes jsem od spolecnosti be2 dostala dpovedni e-mail o zaniku VIP clenstvi a navod na uplne zruseni profilu.Prislibily i vraceni zaplaceneho clenstvi. Pfofiljsem definitivne smazala.Tak snad bude vse v poradku.Kdyz se dodrzi obchodni podminky vse je bez problemu.
Stížnost ponecháme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li stížnost opravdu úspěšně vyřešena, má spotřebitelka možnost případ uzavřít a ohodnotit.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.