Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#14840Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2017, před 8 lety

Tereza Andrlova

Znění stížnosti

Dobrý den , můj balík 40990663118 který mi měl být doručen 14.2.2017 stále nemám a nechápu proč tu stále není..Mluvila jsem se slečnou s prez telefon ,která mi dala číslo na řidiče a oznámili mi ,ze balík přiveze až mezi 17-21 hodinou .Já si žádné večerní doručovaní neobjednavala a balík tu potřebuju mít dnes prez den a ne večer. Mám tam důležité věci na práci a bez toho balíku nemůžu pracovat a večer už mi je k ničemu. Jak to mám řešit??? Proč si platím teda Ppl když je to takhle ???Andrlová Tereza


Požadované řešení

Chci balik doručit dnes prez den a ne večer


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2017 10:59, před 8 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2017 13:12, před 8 lety

Vážená paní Andrlová,

velmi nás mrzí potíže, které jsme Vám svým pochybením způsobili a za vzniklé komplikace se omlouváme. Zjistili jsme, že Vaše zásilka byla omylem doručena na jiné depo a z toho důvodu došlo k jejímu zpoždění a doručuje se až dnes. Vzhledem ke zkušenostem řidičů s doručováním na Vaší adresu, kde se obvykle v dopoledních hodinách nikdo nezdržuje, naplánoval řidič doručování Vaší zásilky na odpoledne. Bohužel řidič, který Vaši zásilku doručuje, není z časových důvodů schopný být na Vaší adrese před 17. hodinou. Kurýr se pokoušel Vaši zásilku předat jinému kolegovi, který by Vám ji doručil dříve, ale žádný se momentálně na jeho trase nenachází. Ještě jednou se velmi omlouváme a děkujeme za pochopení.

Váš tým PPL

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 10:18, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2017 09:42, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.