Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den , můj balík 40990663118 který mi měl být doručen 14.2.2017 stále nemám a nechápu proč tu stále není..Mluvila jsem se slečnou s prez telefon ,která mi dala číslo na řidiče a oznámili mi ,ze balík přiveze až mezi 17-21 hodinou .Já si žádné večerní doručovaní neobjednavala a balík tu potřebuju mít dnes prez den a ne večer. Mám tam důležité věci na práci a bez toho balíku nemůžu pracovat a večer už mi je k ničemu. Jak to mám řešit??? Proč si platím teda Ppl když je to takhle ???Andrlová Tereza
Chci balik doručit dnes prez den a ne večer
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Vážená paní Andrlová,
velmi nás mrzí potíže, které jsme Vám svým pochybením způsobili a za vzniklé komplikace se omlouváme. Zjistili jsme, že Vaše zásilka byla omylem doručena na jiné depo a z toho důvodu došlo k jejímu zpoždění a doručuje se až dnes. Vzhledem ke zkušenostem řidičů s doručováním na Vaší adresu, kde se obvykle v dopoledních hodinách nikdo nezdržuje, naplánoval řidič doručování Vaší zásilky na odpoledne. Bohužel řidič, který Vaši zásilku doručuje, není z časových důvodů schopný být na Vaší adrese před 17. hodinou. Kurýr se pokoušel Vaši zásilku předat jinému kolegovi, který by Vám ji doručil dříve, ale žádný se momentálně na jeho trase nenachází. Ještě jednou se velmi omlouváme a děkujeme za pochopení.
Váš tým PPL
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.