Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#1485Nereagují na zákaznické stížnosti přes email a na jejich linku není možné se dovolat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2013, před 11 lety

Romana Pilná

Znění stížnosti

Zaplatila jsem omylem zboží 2x, dne 17.10.mi slíbili vrácení peněz, do dnes nemám ani peníze ani zboží. Od té doby mi již nereagují na emaily a na jejich linku není možné se dovolat. Čekala jsem na spojení s operátorem bezúspěšně víc jak 7 minut (3x). Toto jednání se zákazníkem je pro ně naprosto běžné jak můžete i vidět na jejich facebookových stránkách zde : https://www.facebook.com/berslevu?fref=ts


Produkt

Předmětem mé stížnosti je víceméně příšerný přístup k jednání se zákazníkem. Objednávala jsem dětskou chůvičku, zaplaceno 2x, peníze z duplicitní platby nemám a chůvičku také ne.


Požadované řešení

Vrácení platby, zaslání objednaného zboží a vylepšení přístupu ke klientovi. Garantují odpověď na email o 24 hodin, nereagují vůbec, jejich zákaznická linka je k ničemu, spojení s operátorem se nedočkáte


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 16:38, před 11 lety

V případě, že byla omylem zaplacena větší částka než byla sjednána ve smlouvě, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně prodejce dle §451 odst. 2 občanského zákoníku, protože bylo plněno bez právního důvodu. Bezdůvodné obohacení musí být v souladu s §456 vydáno tomu na jehož úkor bylo získáno.

Dle §613 občanského zákoníku je prodávající povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě a není-li lhůta dohodnuta, ve lhůtě přiměřené okolnostem. Pokud tak neučiní je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 13:54, před 10 lety

Společnost Rabator s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.