Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatila jsem omylem zboží 2x, dne 17.10.mi slíbili vrácení peněz, do dnes nemám ani peníze ani zboží. Od té doby mi již nereagují na emaily a na jejich linku není možné se dovolat. Čekala jsem na spojení s operátorem bezúspěšně víc jak 7 minut (3x). Toto jednání se zákazníkem je pro ně naprosto běžné jak můžete i vidět na jejich facebookových stránkách zde : https://www.facebook.com/berslevu?fref=ts
Předmětem mé stížnosti je víceméně příšerný přístup k jednání se zákazníkem. Objednávala jsem dětskou chůvičku, zaplaceno 2x, peníze z duplicitní platby nemám a chůvičku také ne.
Vrácení platby, zaslání objednaného zboží a vylepšení přístupu ke klientovi. Garantují odpověď na email o 24 hodin, nereagují vůbec, jejich zákaznická linka je k ničemu, spojení s operátorem se nedočkáte
|
Tweet |
V případě, že byla omylem zaplacena větší částka než byla sjednána ve smlouvě, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně prodejce dle §451 odst. 2 občanského zákoníku, protože bylo plněno bez právního důvodu. Bezdůvodné obohacení musí být v souladu s §456 vydáno tomu na jehož úkor bylo získáno.
Dle §613 občanského zákoníku je prodávající povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě a není-li lhůta dohodnuta, ve lhůtě přiměřené okolnostem. Pokud tak neučiní je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit.
Společnost Rabator s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.