Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 15.11.2016 jsem objednala na dobírku 2 balíky. 28.11. mi bylo mailem sděleno, že dopravce nevybral dobírku a následně, že jedna obj. je uhrazena, u druhé neevidují platbu. Chyba prý nastala v dobírkových datech a účtenku poskytují i bez úhrady. Dalším mailem : dopravce nevybral dobírku, kterou měla být obj. hrazena a tato částka je splatná okamžikem doručení. Mám si prý vyžádat potvrzení u dopravce. Osobní návštěvou jsem získala doklad od dopravce, kde jsem zaplatila částku 1038,- Kč. Správná cena je ale 1171,-, tudíž nedoplatek 133,- Kč jsem dne 9.2.2017 zaplatila. Nedorozumění vzniklo mezi Vaší spol. a dopravcem nikoliv mezi mnou a Vaší spol., kde jsem zboží objednávala. Znovu podotýkám, že obj. byla na dobírku a nechápu, jak dopravce by mě obj. doručil bez platby.
Ukončení sporu a uznání platby za dodané zboží
|
Tweet |
Na základě kupní smlouvy je prodávající povinen odevzdat věc spotřebiteli, spotřebitel je na oplátku povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Pokud prodávající namítá, že spotřebitel za zboží nezaplatil, je na spotřebiteli, aby prokázal, že tomu tak není. Pokud je placeno v hotovosti, je vhodné zažádat o doklad o zaplacení. Nebyl-li tento doklad vydán, mohla by jako důkazní prostředek posloužit faktura od společnosti, na které je uveden způsob platby. Dalším důkazním prostředkem, který by bylo možné použít, je svědecká výpověď, případně štítek ze zboží, na kterém by byl uveden způsob platby.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.