Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#14850Zboží na dobírku - chyba v datech mezi společností a dopravcem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2017, před 8 lety

Hana Hazdrova

Znění stížnosti

Dne 15.11.2016 jsem objednala na dobírku 2 balíky. 28.11. mi bylo mailem sděleno, že dopravce nevybral dobírku a následně, že jedna obj. je uhrazena, u druhé neevidují platbu. Chyba prý nastala v dobírkových datech a účtenku poskytují i bez úhrady. Dalším mailem : dopravce nevybral dobírku, kterou měla být obj. hrazena a tato částka je splatná okamžikem doručení. Mám si prý vyžádat potvrzení u dopravce. Osobní návštěvou jsem získala doklad od dopravce, kde jsem zaplatila částku 1038,- Kč. Správná cena je ale 1171,-, tudíž nedoplatek 133,- Kč jsem dne 9.2.2017 zaplatila. Nedorozumění vzniklo mezi Vaší spol. a dopravcem nikoliv mezi mnou a Vaší spol., kde jsem zboží objednávala. Znovu podotýkám, že obj. byla na dobírku a nechápu, jak dopravce by mě obj. doručil bez platby.


Požadované řešení

Ukončení sporu a uznání platby za dodané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2017 08:31, před 8 lety

Na základě kupní smlouvy je prodávající povinen odevzdat věc spotřebiteli, spotřebitel je na oplátku povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Pokud prodávající namítá, že spotřebitel za zboží nezaplatil, je na spotřebiteli, aby prokázal, že tomu tak není. Pokud je placeno v hotovosti, je vhodné zažádat o doklad o zaplacení. Nebyl-li tento doklad vydán, mohla by jako důkazní prostředek posloužit faktura od společnosti, na které je uveden způsob platby. Dalším důkazním prostředkem, který by bylo možné použít, je svědecká výpověď, případně štítek ze zboží, na kterém by byl uveden způsob platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 11:06, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.