Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, jedna se o moji reklamaci notebooku lenovo Y700-15ISK. Cislo reklamace RE16085040 (u czc.cz) dnes jsem jiz po ctvrte reklamoval stejnou zavadu a to nepravidelne podsviceny displej a navic mrtve body. Dvakrat reklamace uznana a udajne vymenen lcd panel, problem vsak pretrvaval stale, plus navic, po prvni reklamaci pribyli mrtve body na obrazovce, ktere jsou tez sami o sobe predmetem reklamace (Mrtve body se vyskytovali i po druhe reklamaci). Bohuzel servis napotreti reklamaci neuznal a obavam se, ze tomu tak bude i napoctvrte. Proto zadam spolecnost, aby tento problem byl vyresen bud u vas nebo u servisu, ktery toto zpusobuje. Jiz jsem se na pobocce vyjadril, ze od spolecnosti nechci primo penize zpet, ale vybral bych jine zbozi stejne ci vyssi hodnoty (s doplatkem samozrejme). Dekuji za vasi odpoved.
Lenovo ideapad Y700-15ISK s realSense
Vymena za jine zbozi ve stejne hodnote ci s doplatkem vyssi hodnote
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
Dobrý den,
jedná se o pokračování problému z mého předchozího příspěvku viz.: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/14852/reklamace-lenovo-notebooku , ke kterému se společnost nevyjádřila a nelze ke němu přidat nový příspěvek z mé strany.
Dnes se vrátil reklamovaný výrobek zpět na pobočku, kde z dokumentu vyplynulo, že se na notebooku závada neprojevila a byl poslán zpět ze servisu bez řešení (ač v dokumentu stálo, že byla reklamace uznána). Tedy jsem výrobek prohlédl, žádná změna, závady zde stále byly. Notebook jsem převezl na pobočku czc na Háje, kde jsou servisní technici. Pán na pobočce si notebook prohlédl a potvrdil mi, že závada tu je, tak jsem se uklidnil, že jsem se nezbláznil a nemám vidiny. Tudíž reklamováno po páté (RE16088027).
Prosím o vyjádření společnosti a vyřešení mého problému.
Produkt Lenovo ideapad Y700-15ISK s realSense
Požadované řešení Výměna za jiné zboží ve stejné hodnotě či s doplatkem vyšší hodnotě
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Hodnocení:
Komentář: dobry den, problem notebooku vyresen dobropisem, do par dni by meli dorazit penize zpet na ucet. Vypada to ze jednani lenovo servisu neni dostatecne solidni, coz asi spolecnost nemuze moc ovlivnit. Hodlam v co nejblizsi dobe vybrat jiny notebook, samozrejme jinou znacku. Tak doufam ze tohle poslouzi alespom jako varovani pred lenovo servisem.