Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#14857Nedodání zboží. - objednaného a zaplaceného.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2017, před 8 lety

Dagmar Huková

Znění stížnosti

Dobrý den, 24. 1. 2017 jsem si objednala a hned zaplatila
"EXCELENTNÍ NAFUKOVACÍ KŘESLO". PO POTVRZENÍ PLATBY BYLO NAPSAÁNO V
E-MAILU, DODÁNÍ DO 20 DNŮ. 20 DNŮ UPLNULO A NIC SE NEDĚJE.
TELEFON NA FIRMU NIKDDE NENÍ UVEDEN A NA E-MAILY URGUJÍCÍ DODÁVKU
NIKDO NEREAGUJE A ANI NEODPOVÍDÁ.
( ty objednávky byly vystaveny 2x když totiž nebyla potvrzena ta první tak jsem si myslela, že nedošla a tak jsem vystavila druhou a
tu první jsem zrušila, důvod zrušení jsem jim objasnila)


Produkt

JEDNÁ SE O "EXCELENTNÍ NAFUKOVACÍ KŘESLO PRO VÁŠ DOKONALÝ RELAX A CVIČENÍ, ZA JEDINEČNOU CENU!!!!


Požadované řešení

CHTĚLA BYCH DODAT TO KŘESLO, POKUD TO PŮJDE, KDYŽ NE TAK ROZHODNĚ VRÁTIT ZAPLACENÉ PENÍZE T.J. 498,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 12:10, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 11:10, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.