Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 24. 1. 2017 jsem si objednala a hned zaplatila
"EXCELENTNÍ NAFUKOVACÍ KŘESLO". PO POTVRZENÍ PLATBY BYLO NAPSAÁNO V
E-MAILU, DODÁNÍ DO 20 DNŮ. 20 DNŮ UPLNULO A NIC SE NEDĚJE.
TELEFON NA FIRMU NIKDDE NENÍ UVEDEN A NA E-MAILY URGUJÍCÍ DODÁVKU
NIKDO NEREAGUJE A ANI NEODPOVÍDÁ.
( ty objednávky byly vystaveny 2x když totiž nebyla potvrzena ta první tak jsem si myslela, že nedošla a tak jsem vystavila druhou a
tu první jsem zrušila, důvod zrušení jsem jim objasnila)
JEDNÁ SE O "EXCELENTNÍ NAFUKOVACÍ KŘESLO PRO VÁŠ DOKONALÝ RELAX A CVIČENÍ, ZA JEDINEČNOU CENU!!!!
CHTĚLA BYCH DODAT TO KŘESLO, POKUD TO PŮJDE, KDYŽ NE TAK ROZHODNĚ VRÁTIT ZAPLACENÉ PENÍZE T.J. 498,- Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.