Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 23.11. 2013 jsem navštívil Akvapark v Kohoutovicích. Zde jsem ke své nelibosti zjistil, že máte nějaké problémy s parní saunou. Proto jsem šel do sauny nahoře, a poté jsem doufal že u pokladní dojde k nějaké kompenzaci ceny - tato mě však odkázala na telefon či e-mail na správce areálu. Abyste mi věřili, že jsme u vás byli, tak přikládám scan dokladů z tohoto dne (1.= zaplacení za vstup 3x, a 2.= zaplacení v hotovosti za opuštění placeného prostoru 3x).
Jsem v tomto zařízení (akvapark Kohoutovice) stálým hostem a to min. jedenkrát týdně. A když se v minulosti stalo, že některé z vašich zařízení nefungovalo, tak jste měli nižší cenu vstupného, tentokrát však nikoliv.
Chápejte, že by bylo dost blbé, kdybych se musel otočit a jet zpět domů bez vstupu do bazénu, sauny,...atd. Věřím, že svou chybu uznáváte a nabídnete mi přiměřenou kompenzaci.
Odpověď provozovatele:
Dobrý den,
za sníženou kvalitu parní lázně (nižší teplota) se omlouvám. Nicméně v těchto případech postupujeme obdobně jako ostatní provozovatelé sportovišť a rovněž v souladu s provozním a návštěvním řádem, tj. pokud nejde o výpadek podstatné části provozu žádná kompenzace poskytnout nelze.
Za uplynulých 24 měsíců je výpadek plaveckého bazénu 0 dnů, relaxačního 6 dnů, brouzdaliště 6 dnů, sauny 2 dny, parní lázně 12 dnů. Snížená kvalita (nižší teplota) byla u sauny 2 dny a u parní lázně 6 dnů.
S pozdravem
Zdeněk Balabán
Vedoucí střediska Aquapark Kohoutovice
Telefon: 533 033 862, pokladna 533 033 863
Mobil: 605 255 094
parní sauna je zahrnuta v ceně základního vstupného, suchá sauna nahoře se platí za jeden vstup 40,- Kč. V parní sauně byla zima bez páry.
Dodatečná sleva ze vstupného. Jsem stálý zákazník a nemyslím si, že bych měl být odkázán na skutečnost že to tak dělají i jinde.
|
Tweet |
Dle 559 odst. 2 občanského zákoníku musí být dluh splněn řádně a včas. Jestliže v parní sauně nebyla pára, nejedná se o řádné plnění služby, kterou si zákazník zaplatil.
V souladu s §517 je dlužník, který svůj dluh řádně a včas nesplní povinen učinit nápravu v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté. Pokud náprava není možná nebo ji poskytovatel služby ve lhůtě neučiní, může objednatel od smlouvy odstoupit. Jestliže se jedná o plnění dělitelné, tak může být odstoupeno i jen ohledně části smlouvy. Respektive může objednatel žádat odpovídající slevu z ceny všech ve vstupu zahrnutých služeb.
Společnost STAREZ - SPORT, a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.