Společnost


TV Prodaja d.o.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14860Anglická publikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2017, před 8 lety

Myra Střítecká

Znění stížnosti

QuitFAT Basic EN byly inzerovány jako tablety na hubnutí, ale je to anglická knížka. To se snad podvod, ne?


Produkt

prostředek na bubnutí je anglická knižka.


Požadované řešení

Chci vrátit 1459,36 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 13:03, před 8 lety

Pokud prodávající uvede nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačně podstatné informace týkající se prodeje zboží, které v daném případě potřebuje spotřebitelka pro rozhodnutí ohledně koupě, jedná se o klamavé opomenutí, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitelka uplatnit práva z vadného plnění. Pokud byla dodána naprosto jiná věc, než která byla obchodníkem inzerována, byla kupní smlouva porušena podstatným způsobem. V takovém případě má spotřebitelka právo rovnou od smlouvy odstoupit, neboť nápravu není možné sjednat opravou ani dodáním nové věci.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Před nákupem prostřednictvím neznámého eshopu, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje eshop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 11:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.