Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.2.2017 jsme učinila objednávku v e-shopu Creative Work, dne 2.2.2017 jsem obdržela zálohovou fakturu na částku 1.766,60 Kč, kterou jsem ten samý den zaplatila abych dostala zboží co nejdříve. Protože se dále nic nedělo, zkusila jsem telefonovat panu Kubešovi, ale telefon nikdo nezvedal. Pojala jsem podězření a začala hledat na internetu reference, bohužel pozdě, stížností jsem našla spoustu od podvedených maminek na mateřské a potom i na Vašem webu. Poté jsem napsala několik emailů, že o jeho nekalém obchodování vím a žádám o zaslání zaplaceného zboží nebo vrácení peněz. odpovědi jsem se nedočkala, ani telefony stále nezvedal. Jediná odezva bylo dne 7.2.2017 potvrzení zálohové platby a že bude zboží nachystáno a předáno přepravci. Od té doby opět nic a nekomunikuje.
Galanterie - elastické náplety různých barev, gumy a pruženky různých šířek a délek v hodnotě 1.766,- Kč
Protože o zboží mám zájem, bylo by nejlepší řešení pro mne dodání celé objednávky. Nemá-li zboží na skladě (v e-shopu bylo uvedeno všechno skladem), žádám samozřejmě vrácení peněz. Dobré by bylo, kdyby začal komunikovat.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily a telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.