Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#14862Nákup vozidla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2017, před 8 lety

Jan Slezák

Znění stížnosti

Jednám za svou zmocnitelku. Dne 10.02.2017 zmocnitelka zakoupila opravdu ráda vůz v AAA AUTO pobočka Hradec Králové. Jedná se o vůz Škoda Fabia z roku 2006 nádherně vyleštěný kousek s úsporných dieslovým motorem. Prodejcem zastupujícím společnost ji byl vůz představen a také vychválen až do nebe (chápu je potřeba plnit prodej). Nadnášena byla vyjímečnost spořivého motoru, spolehlivost a hlavně perfektní stav ke svému stáří, tedy pár škrábanečků jinak vůz bez úhony. Po ujištění člověkem zastupujícího prodejce byly společně s maminkou ujištěny o dokonalé prohlídce vlastními techniky prodejce. Tedy závěr auto po starém pánovi ve velmi ucházejícím stavu a nebourané. Po předložení a prohlídce servisní knížky byl zjištěn opravdu pravidelný a pečlivý servis odpovídající slovům prodejce. Po pečlivé předváděcí jízdě a za neustálého poukazování na vyjímečnost Se zmocnitelka rozhodla vůz zakoupit. Byla vyhotovena smlouva a protokol o vozu, dle protokolu automobil vhodný na skládku. Na dotaz co to má znamenat následovala odpověď, že jde pouze o formalitu a ujištění že reklamace nejsou problém A NEJSME TO CO Z NÁS LIDÉ DĚLAJÍ. Vše tedy řádně dokončily a vůz měl novou majitelku. Zmocnitelka již po ujetí 25 Km ve voze pojala podezření a navštívila tak autorizovaný servis ŠKODA. Jejda to byla chyba. z nebouraného vozu je náhle poměrně vážně havarovaných vůz a to hned 2x. Záznamy ze servisní knížky se nezakládají na pravdě, projevila se již vada spojky ( po 25 Km ). Zjištěn nesouhlas obsažené výbavy dle protokolu a spousta dalších nesrovnalostí lehce doložitelných (nejvážnější pochybení nechám v pozadí, tedy prozatím ). Následoval kontakt reklamací. S prosbou ne výčitkou! Reakce byla děsivá, předhozen byl protokol o předávce mluvící o totálním vraku. Nikdo nechtěl nic vracet. Jen pomoci tuto situaci vyřešit ke spokojenosti obou stran, alespoň přiměřeným vstřícným chováním a návrhem řešení a ne totální ignorací. Po návštěvě pobočky osobně reklamační oddělení nemělo čas, nejdříve za 2 hodiny. To jsem nemohl já. Požadoval jsem sjednání termínu vhodného oboum stranám, ale nějak jsem byl přehlédnut a zřejmě označen za člověka nevhodného k další komunikaci. Tedy co teď ???


Produkt

WIN: TMBJK46YX64540802


Požadované řešení

Očekávána byla slušná reakce prodejce (mohl si splést vůz). Požadován byl podíl na opravách minimálně tedy rozvodů a spojky. Vyměnit zboží. Ale považoval bych za slušné vzhledem ke zjištěným skutečnostem ( dvě vážné nehody, paní vozí děti, lživá serviska na základě které souhlasila s cenou neboť údaje mluvili o nových rozvodech, chybná specifikace výbavy (tedy chybějící výbava) a okolnosti které ponechám v tichosti pro případný právní spor ) odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2017 06:16, před 8 lety

Samotná skutečnost, že automobil je havarovaný není vadou, což ve svém rozhodnutí uvádí i Nejvyšší soud ČR, a to v rozsudku pod sp. zn. 23 Cdo 171/2008, a proto ani nezpůsobuje tato skutečnost sama o sobě vznik odpovědnosti za vady. Oproti tomu by bylo vadou, kdyby v důsledku havárie došlo např. k přetrvávající deformaci věci, na kterou by spotřebitel musel být upozorněn. Je-li však ve smlouvě uvedeno, že vůz není bouraný a skutečnost je jiná, jedná se o tzv. nesplněnou jakost při převzetí.

Prodávající a spotřebitel uzavřeli kupní smlouvu. Prodávající tedy odpovídá spotřebiteli, že věc má vlastnosti, které byly sjednány. Je tedy také odpovědný za to, že v servisní knize budou uvedeny informace, které odpovídají skutečného stavu vozu. Prodávající se nemůže své odpovědnosti vůči spotřebiteli zbavit tím, že kupříkladu odkáže na třetí stranu (pouze prodávající se může obrátit na osobu, od které věc koupil a uplatnit u této osoby práva z vadného plnění).

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci, a není-li to možné, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 14:20, před 8 lety

Vážený pane Slezáku,
mám informaci, že je věc v řešení a kolegové se s Vámi spojili či brzy spojí ohledně dalšího postupu. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2017 21:37, před 8 lety


Jan Slezák

Dobrý den paní Míková,
Bohužel spokojený nejsem, ale děkuji společnosti za nové zkušenosti, které jsou pro mě velmi cenné. První pokus o podání písemné reklamace na pobočce v HK nedopadl dobře. Pán po předložení plné moci a jejím přečtení rozpoutal scénu jako z amerického filmu. Načež jsem měl pochybnosti o jeho schopnosti reklamaci vůbec přijmout. Po několika výzvách zda se uklidní a budeme pokračovat dále, mě vůbec nepustil ke slovu, tedy jsem celou situaci ukončil svým odchodem z pobočky. Druhý den ráno volal paní z reklamačního oddělení pán s tím, že jsem na pobočku přišel ve špinavých montérkách a na všechny tam řval. Proto pro další reklamaci si má paní zvolit jiného zástupce či reklamovat sama. Paní se opět ujistila, zda není nutné na pobočku dojet s vozem a nechat jej prohlédnout vašim technikem či mechanikem. Odpověď zněla, že nikoliv a postačí bohatě protokol od autoservisu, který má řádný živnostenský list. Takže jsem znovu opakoval pokus podat na pobočce v HK písemnou reklamaci. Pro jistotu aby nedošlo opět k nějakému nedorozumění jsem si celý rozhovor znovu nahrál. Manažer prodejny se mnou sepsal protokol o reklamaci. Při běžné konverzaci k věci mi opět potvrdil co již bylo paní řečeno telefonicky a i mně ujistil o tom, že vůbec nevadí že byla závada odstraněna, aby nebránila zbytečně dalšímu používání vozidla. Což stvrdil i slovy, že nemá k dispozici technika schopného posudku rozvodů a už vůbec ne mechanika, který by danou součást vyměnil. Manažerovi byl dán i protokol a vyjádření k celé věci od příslušného autoservisu. Dále jsem se dozvěděl při reklamaci údajů servisní knížky, od které se vlastně celá reklamace odráží, že výkupčí udělal chybu a tu servisní knihu neměl vůbec k vozu dávat. Potvrdil, že servisní kniha a údaje vedené v ní, které jsou i z blízké doby, zvyšují velmi dobře cenu vozu, což nelze zpochybnit z obecné politiky prodeje vozidel. Opětovně mě ujistil, že v tomto případě není ani trochu pochyb o pravdivosti pochybností mnou uvedených a že chyba nastala při výkupu vozidla a následně se nepravdivé informace nesly s vozem do další doby a tedy i do prodeje vozu. Ujištěn jsem byl i v tom, že jednám se solidní firmou, která má na srdci spokojenost svých klientů a ne je uvádět v omyl. Tedy z celé situace vyplývá kladný nárok na kompenzaci ceny. Dále jsem reklamoval i rozdíl stavu najetých km od doby nabití vlastnictví vozidla firmou, kterou zastupuje a údajem, který je uveden na prodejní smlouvě – toto proběhlo bez reakce a v tichosti. Reklamována byla i uvedená výbava vozidla, také bez reakce. No závěr byl takový, že nárokovat kompenzaci peněžní částkou je nezpochybnitelná a nárokována právem.
27.3.2017 přišlo rozhodnutí o reklamaci :
„ Prodávající reklamaci zamítá z důvodu nemožnosti odborného posouzení reklamovaných vad zboží. Bez přistavení vozidla, které lze ve výjimečných případech ( po dohodě s prodávajícím) nahradit dodáním zprávy o vadě zboží od odborného servisu ( posouzení automechanikem ), nelze oprávněnost reklamace posoudit a uznat ji jako oprávněnou. Odstoupení od kupní smlouvy považuje tímto prodávající za právně neúčinné.´´
Tedy nechápu jakým odborníkem ze strany prodejce měla být celá věc posouzena a vyřízena, když jsem byl manažerem prodejny ujištěn o tom, že paní může sjednat v celé věci nápravu a poté uplatnit finanční kompenzaci. A byla sjednána tedy dohoda směřující tedy k Výjimečnému případ a to v tom směru doložením dokumentů od příslušného servisu vlastnící živnostenské oprávnění.
V případě zájmu kontaktujte prosím o kontakt, doložím příslušnou dokumentaci, pokud bude tedy vůbec potřeba.

Přeji krásný den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 08:47, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.4.2017 15:17, před 8 lety


Jan Slezák

Hodnocení:

Komentář: Celý spor byl vyřízen kladně a ke spokojenosti obou stran. Chce to jen obrnit se nervy a vytrvalostí. Poté to jde vcelku hladce. Děkuji i dTestu a myslím, že i uveřejněný článek zde nesl svůj podíl na kladném vyřízení. Přeji krásný den a mnoho úspěchů v dalších ne vždy lehkých situacích.