Společnost


Louis Vuitton Česká s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14863Neuznaná reklamace měsíc od nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2017, před 8 lety

Michaela Wagnerová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Už před týdnem jsem se na vás obrátila s prosbou o pomoc co dělat pokud mi neuznají reklamaci, tak se také stalo reklamace mi uznaná nebyla číslo minulé stížnosti kde jsem vám vše popsala je #14785. Z obchodu mi napsali: je nám velice líto, že nejste se zakoupeným plédem spokojena.
 
Přesto Vám musíme sdělit, že zatržení šálu a uvolněná niť nejsou projevem jeho vady, ale důsledkem mechanického zatržení. Z tohoto důvodu jsme byli nuceni Vaši žádost
o reklamaci zamítnout.
 
Spokojenost našich stálých zákazníků je však pro nás prioritou, proto jsme se i přesto, že jsme nuceni Vaši reklamaci z důvodu jejího neopodstatnění zamítnout, rozhodli nechat Váš pléd odborně opravit.
 
Věříme, že toto vstřícné gesto oceníte.

Já chtěla vrátit peníze nebo možnost koupit si jiný produkt za tu cenu. Šál opravený nechci a nikdo se mě neptal jestli ho chci opravit co teď dělat? bojím se, že se mi zase začne párat . V emailu píší zatržená nit, ale bylo to 5 nití na různé straně šálu.
Děkuji moc za odpověď.


Produkt

přesný název šálu- Louis Vuitton Monogram Shine Shawl


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze nebo poukázku na nákup v tomto obchodě v ceně šálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 13:27, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Pokud prodávající reklamaci zamítne, nemůže bez souhlasu spotřebitelky provádět na věci jakoukoliv opravu, a to ani za předpokladu, že tuto opravu poskytuje zdarma. Takové jednání lze považovat za obcházení zákona, neboť je tím spotřebitelce fakticky znemožněno rozporovat důvody pro zamítnutí reklamace. K prokázání stavu zboží před reklamací a po reklamaci by mohl posloužit reklamační protokol, který musí prodávající spotřebitelce povinně vydat.

Nebude-li možné spor urovnat smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 08:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.