Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#14866Oklamání zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2017, před 8 lety

Karel Zavadil

Znění stížnosti

Telefonická operátorka O2 mi nejprve nabídla rychlost 50Mb/s. Jejich zástupce, který se dostavil osobně mluvil už o rychlosti 40Mb/s. Technik, který později přišel instalovat modem mi zase sdělil, že maximální rychlost bude 20Mb/s. Smlouva údaj o rychlosti připojení neobsahuje, pouze odkaz na jakýsi tarif Internet Optimal, který má skutečně uvedenu rychlost 20Mb/s.

Už tyto rozpory mě měly varovat, ale zástupce O2 mě uklidnil, že rychlost bude závratná a že mohu celou smlouvu bez sankce zrušit do dvou týdnů od podpisu, pokud nebudu spokojen. Skutečná rychlost se nakonec pohybovala jen kolem 5Mb/s, chtěl jsem tedy smlouvu vypovědět. Nejprve přes chat a později telefonicky, vždy mi řekli ať nic neruším, že mi internet zrychlí podle původních slibů. Když se přiblížil termín 14 dnů a internet byl stále pomalý, zabalil jsem modem zpátky do krabice a šel osobně na prodejnu jej vrátit. Řekli mi, že jej nemohou přijmout, ale že mi internet zrychlí. Také mi řekli, že podle údaje v počítači mohu smlouvu vypovědět ještě následující týden.

No a následující týden mi s úsměvem vysvětlili, že lhůta vypršela a že bez pokuty již smlouvu nevypovím. Podal jsem reklamaci, kterou samozřejmě zamítli.


Produkt

Internet Optimal Plus


Požadované řešení

Chtěl bych mít možnost odstoupit od smlouvy bez sankčního poplatku. Byl jsem hrubě oklamán.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2017 05:45, před 8 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by uplatnit reklamaci, a to prokazatelně písemně. V reklamaci může spotřebitel rovněž uvést, že trvá na odstoupení od smlouvy bez sankce. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2017 21:02, před 8 lety

Pěkný den,
mrzí mne, vzniklé komplikace i to, že vaše reklamace nebyla vyřešena k spokojenosti.
V tuto chvíli jí opětovně předávám na specializované oddělení.
Kontaktován s vyřešením budete v co nejkratší době.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.3.2017 20:36, před 8 lety


Karel Zavadil

Hodnocení:

Komentář: O2 zareagovalo na moji stížnost na dTestu, zavolali mi a po kratším rozhovoru souhlasili s ukončením smlouvy bez sankčního poplatku. Jsem velmi spokojen.