Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Ve čtvrtek mi měl dorazit kolem 15-17 hodiny balík. To se tak nestalo a řidič mi po telefonu řekl že to už nestíhá. V Pátek jsem byl nucen si balík zaslat na moji adresu jelikož jsem jel domu z intru. To měl balík dorazit kolem 17-21 hodiny s tím že má řidič poruchu vozidla a bude mít 2 hodiny zpoždění. Ovšem balík zase nedorazil a ani nezavolal co se děje. Tak jsem se přes PPL zákaznickou linku domluvil že mi balík dovezou dnes v Sobotu kolem 14-16 hodiny. Jelikož je 16:12 a pořád nic, žádný telefonát, ani se nemohu dovolat řidiči, prý hovor nepřímá, hádám že mi balík asi opět nedorazí.
Doručení v daném rozmezí, a alespoň telefonát o tom jak se věci mají, pokud na mě (doufám že ne) zapomněl.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.