Společnost


APSOLUTION CZ GROUP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14872Nevraceni zboží s reklamace - nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2017, před 8 lety

vit petrcka

Znění stížnosti

Dobrý den ,
hodinky jsem koupil na eshopu společnosti po kratke době se začali zastavovat .

dne 4.1. jsem nechal na recepci v budove hodinky k reklamaci(nechaval jsem i předešle reklamace na recepci) v kancelari nikdy nikdo nezastižen) .
společnost si hodinky pebrala s reepce až 9.11.
společnost poslala eimailem vyjařeni reklamaci -zamitnuti reklamace
dne 6.2.2017

Dodržela spolecnost 30deni lhutu na vyřizeni reklamace ? s datumem ne 4.1 nesouhlasi- ja mam potvrzeno s recepce objektu že jsem předal. 6.2.2017 společnost poslala eimal se zamitnutim reklamace ale hodinky už ne .
dnes je 19.2.2017 a ja hodinky nedostal poštou, na kontaktni adrese na ulici durnakova jsem byl 14.2.2017 v kancelari zas nikdo. spolecnost jsem zkousel kontaktovat telefonicky nepovedlo se , poslal jsem jim nesouhlas s reklamaci ,s žadosti o prošetřeni reklamace znovu .
hodinky jsem reklamoval již po 4 s tim že se mě zastavuji- u předešlich dvou reklamacich jsem nedostal žadny protokol s reklamace tak jsem podal stižnost na ČOI.
tím že byli hodinky 4x na reklamaci s toho mám jen jeden protokol s reklamace, hodinky funguji ale i tak byl vymenen strojek.
co mám tedy dělat ? nesouhlasim s 30deni lhutou , společnost ji promešklala , dale hodinky dodnes nemam pokud tedy lhutu spolecnost dodržela.penize na učtu taky ne ! prosim o inforace jak postupovat zda podat trestni oznámení na společnost .


Produkt

hodinky festina 16488/5


Požadované řešení

žádám o vracení penez , jelikož jsem hodinky již 4x reklamoval se stejnou závadou -zastavovani hodinek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 14:41, před 8 lety

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.

Pokud tedy spotřebitel uplatnil reklamaci na místě k tomu prodávajícím určeném (mimo to je prodávající povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání; v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace), byla reklamace uplatněna řádně v den, kdy tak spotřebitel učinil. Při předání zboží do reklamace má prodávající (nebo osoba k vyřizování reklamací určená) povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů (v tomto případě do pátku 3. 2. 2017) ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy je účinné od chvíle dojití druhé straně. Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. K vrácení peněžních prostředků je vhodné prodávajícímu určit přiměřenou lhůtu. Odstoupení doporučujeme z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nebude-li možné spor urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2017 11:58, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.