Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:373
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14873Za chybu prodávající mám platit já??? prý musím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2017, před 8 lety

Simona Elblová

Znění stížnosti

Před týdnem 12.2.jsem si zakoupila lístek z Prahy do Ostravy pro mě a syna.Paní mi prodala lístek s žák.slevou aniž by po mě chtěla průkaz a řekla je to stejné jako sleva na dítě do 15let.Ve vlaku při kontrole mi stevardka hodně nelidským způsobem sdělila že lístek neplatí a já musím připlatit jízdenku,ještě s příplatkem ve vlaku.Během tvrzení mi bylo řečeno,že prodávající udělala chybu,ale budu muset za ní zaplatit,poté došla vedoucí stevardek a ještě nepřístupnějším sdělením mi vypsala nějakou hlášenku v ceně 244kč,aniž by mi to vysvětlila.Jezdím s vámi několik let,ale takové chování mě udivilo a zaroveň utvrdilo,že budu přemýšlet zda vaší společnosti ještě pojedu.V tu chvíli jsem byla na částce 700kč za oba což je dost.Ještě jsem nic nezaplatila a ráda bych slyšela logické vysvětlení,neboť od těch žen jsem se nedozvěděla vůbec nic jen byly dost arogantní.K tomu ve vlaku o 9 vozech fungovaly 3 záchody a odpověd personálu zněla "no a co"máte čas až do Ostravy tak si zajděte a nějaký fungující najdete.Prosím o nějaké vyrozumění,nejlépe ke spokojenosti obou stran.Děkuji Elblová


Požadované řešení

Pracuji také s lidma,tak vím jak je to složité,ale takové chování jaké předvedly vaše zaměstnankyně bych si nedovolila ani ve svých 42 letech.Vím,že lidi nezměníme,ale nejvíc smutné je to,když člověk nevysvětlí vůbec nic a používá neadekvátní tvrzení.Byla bych ráda,kdybych doplatek,který mi nějakým způsobem byl vypočítán,nemusela zaplatit a tímto Vás prosím i o vysvětlení celé situace.V kladném dořešení se budu moct ráda posadit do vlaku Vaší společnosti...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 16:23, před 8 lety

Podle Tarifu společnosti RegioJet, a. s., pro železniční přepravu cestujících a zavazadel mají děti od 6 do 15 let (tj. do dne, který předchází dni 15. narozenin) nárok na zvláštní jízdné ve výši 50 % obyčejného jízdného. Děti ve věku od 10 do 15 let se prokazují na vyžádání dopravce průkazem ověřeným razítkem vydavatele, který obsahuje jejich fotografii, jméno a údaje pro zjištění (ověření) jejich věku.

V případě neprokázání nároku na slevu při kontrole jízdních dokladů ve vlaku je dle Smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. cestující povinen doplatit rozdíl v ceně za vlakovou cenu.

Zaměstnankyně jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupkyně a právní jednání zaměstnankyně podnikatele zavazuje. Pokud byl při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, na základě kterého se spotřebitelka rozhodla zakoupit jízdní doklad, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí České obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Podle článku XII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. se reklamace z přepravy cestujících a zavazadel podávají písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, faxem na číslo: 420 539 000 910 nebo e-mailem: reditel@regiojet.cz. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 10:36, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.