Společnost


Euroline ČR, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1488Neumožnění vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2013, před 11 lety

František Pěkník

Znění stížnosti

27. listopadu 2013



Vážení přátelé,


velmi si cením vašich aktivit orientovaných na pomoc spotřebitelům, a proto se na vaši poradnu obracím s prosbou o řešení svého případu.
Na základě propagačního letáku jsem si u firmy EUROLINE ČR, s.r.o. (Strakonice, Palackého nám. 86; tel. 36(8?)3 323 032) objednal křovinořez CG 430 o výkonu 1,25 kW. Dne 2.9. 2013 mi však byl touto firmou dodán křovinořez zn. Elite BC 430 H o výkonu pouze 1,125 kW. Tedy byl mi dodán křovinořez jiné značky a jiného výkonu, než jsem si u výše uvedené firmy objednal. Přiložený návod navíc neodpovídal dodanému výrobku, ale popisoval výrobek objednaný, který má např. jiné provedení motoru. Po řádném složení dodaného křovinořezu se tento však ukázal jako nefunkční (netočila se strunová hlava). Po odstranění této závady (dlouhá trubka náhonu strunové hlavy) jsem s popisovaným křovinořezem pracoval cca 1,5 hodiny. Tuto práci jsem však již nedokončil, protože u startování došlo k technické poruše. V této souvislosti podotýkám, že jsem do motorové části přístroje žádným způsobem nezasahoval. Bezprostředně po této události jsem telefonický kontaktoval , prodejce s cílem vyřešení této záležitosti. Prodejce (EUROLINE ČR, s.r.o.) sice přislíbil celou věc řešit, ale ve skutečnosti na zmíněný telefonický hovor žádným způsobem nereagoval. Na mou současnou urgenci prodejce navrhl zaslání motoru do svých prostor s cílem provést jeho opravu. Po všech peripetiích jsem však ztratil důvěru v dodaný výrobek i důvěru k prodejci, a proto upřednostňuji vrácení tohoto výrobku zpět dodavateli spojenou s vrácením již poskytnuté platby při koupi tohoto křovinořezu. Příslušná částka byla placená hotově již při převzetí tohoto výrobku.
Závěrem mi dovolte uvést ještě několik podrobností, které dokresluji popisovanou situaci.
Prodejce ve vlastní režii zajistil dopravu objednaného zboží až do mého bydliště. Jeho pracovník mě však při převzetí tohoto výrobku nijak neupozornil na provedenou záměnu dodaného křovinořezu. Z důvodu své časové zaneprázdněností jsem popisovaný výrobek začal skládat až cca za 6 týdnů po jeho dodání. Na provedenou záměnu mezi objednaným a dodaným typem křovinořezu jsem přišel až po nuceném ukončení své práce s tímto výrobkem, tj. po cca 1,5 hod. provozu tohoto zařízení. Z právě uvedených důvodů jsem popisovanou záležitost začal řešit až cca 6 týdnů po dodání příslušného výrobku. Nemohl jsem proto využít možnost automatického vrácení dodaného výrobků bez uvedení důvodů. Mám však za to, že žádný klient by neměl doplatit na neoznámené provedení změny objednaného zboží ze strany prodejce. A to už zde vůbec neřeším, jestli se zde jedná o nedopatření nebo o úmyslný podvod.
Věřím, že se mou prosbou o řešení vzniklé situace budete seriozně zabývat, za což vám již nyní vřele děkuji.



František Pěkník


Produkt

Neoznámená záměna zboží specifikovaná v průvodním dopise


Požadované řešení

Vrácení zboží spojené s vrácením poskytnuté platby uhrazené hotově při převzetí dodávky daného výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 11:02, před 11 lety

Prodejce odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou dle § 616 odst.1 občanského zákoníku. Tedy má se jednat o zboží, které si spotřebitel dle kupní smlouvy (uvedeno na faktuře, v emailu atd.) objednal.
Jestliže tomu tak není, tak se jedná o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 odst.3 občanského zákoníku.
V takovém případě má spotřebitel právo na to, aby věc byla dána do souladu s kupní smlouvou. Tedy dodat věc podle uzavřené kupní smlouvy, zde výměnou věci za novou- odpovídající kupní smlouvě dle § 616 odst.3 občanského zákoníku.
Pokud by nebyla možná výměna věci, tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz dle § 616 odst.3 očanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.7.2014 16:57, před 11 lety


František Pěkník

Hodnocení:

Komentář: Neberte to, prosím, nijak osobně, ale v případě nezájmu inkriminovaného subjektu danou záležitost řešit, je vaše, jinak chvályhodná, služba naprosto bezzubá. Ing. Pěkník Norbert