Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#14881Neoprávněná transakce z účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2017, před 8 lety

Eva Knedlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych požádat o Vaši pomoc. Z mého účtu my byla stržena částka 2247kč dne 15.2.touto společností, přitom jsem si zaplatila VIP členství jen na měsíc.
Snažila jsem se vypovědět službu tého spolecnosti,ale na maily nikdo nereagoval,telefonní číslo,kam se obratit není k dispozici,fax nefunguje a není jiná možnost,jak se s nimi spojit.
Zablokovali my můj účet na jejich stránkách,takže jsem se přihlásila jen na začátku asi 3x a stejně mi nebyli zobrazeny věci,které VIP členství slibovalo.


Požadované řešení

Žádám o zrušení meho prifilu a veškerých služeb této spolecnosti. Žádám o potrvrzeni,že již nebudou odebírat peníze z meho účtu.
Děkuji Knedlíková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 11:46, před 8 lety

Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitelka doloží, že smlouvu vypověděla ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2017 08:50, před 8 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registrovala,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.2.2017 09:56, před 8 lety


Eva Knedlíková

Dobrý den,byla jsem přihlášena pod emailem evikk30@post.cz.
Včera po zaslání této stížnosti se mi náhle podařilo přihlásit na profil u be2 seznamky a profil smazat. Odpoledne se mi ozvali s odpovědí ze zákaznickyservis@be2.cz, s odpovědí,která mi není zcela jasná(mail vložen do přílohy),zda byla má výpověď přijata a mohu to brát,že byly zrušeny veškeré nároky této společnosti a tím naše smlouva se spolecnosti be2 byla ukončena.
Vím,že nemám šanci své peníze získat zpět.I když jsem se na seznamku nemohla přihlásit. Proto žádám jen o zrušení služeb této společnosti. Žádám o potvrzení,že již nebudou odebírat další peníze z mého účtu.A dále jim nic nedlužím.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2017 10:24, před 8 lety

ID: f53386968561663f3abf276a


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací byla již situace objasněná a případ uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.2.2017 20:37, před 8 lety


Eva Knedlíková

Hodnocení: