Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14883Neuznaná reklamace servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2017, před 8 lety

Dagmar Rašpličková

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupili jsme mobil Samsung Galaxy S4 mini na Mall. dne 1.12.2014.
Kde nám i doporučili Český servis.
Mobil se dceři přehříval a rychle vybíjej, 21.11.2016 přijali mobil do servisu, na protokolu při předaní uvedli- oprava provedena výměnou komponentu na základní desce, zařízení uvedeno do továrního nastavení. Mobil jsem si vyzvedla 22.12.2016.
bohužel momil ani né po týdnu začal opět zlobit ,rychleji se vybíjel a při zapnuti na odstranění otevřenych aplikací se nedali zavřít a MT napíše chybu.
Do servisu jsem mobil odvezla 26.1.2017, při příjmu jsem byla ujištěna ,že platí zaruka na servis.
Bohužel 8.2. 2017 mi přišel mail, kde se píše-
vaše zařízení bylo přeposláno do externího servisu VSP DATA. na reklamaci opravy byla zamítnuta, následně vam byla vytvořena cenová nabídka.
Po telefonu mi doporučili podat Stížnost a obrátit se na Vás.


Produkt

Samsung Galaxy S4 mini-GT I9195, vyr.číslo RF8AO756SH


Požadované řešení

Prosím o pomoct řešení této situace, V Českém servisu jsem hovořila s E. T., která mi doporučila se na Vás obrátit a padat stížnost na servis . Ona sama byla překvapena že reklamaci neuznali.
Nejlepší řešení je provézt bezplatnou opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 16:55, před 8 lety

Má-li spotřebitelka pochybnosti, že oprava mobilního telefonu (smlouva o dílo) byla provedena řádně, a je přesvědčena, že oprava byla provedena vadně, může uplatnit u zhotovitele reklamaci. Spotřebitelka má povinnost oznámit vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy ji zjistila nebo při náležité pozornosti zjistit měla, nejpozději však do dvou let od předání opravované věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, může spotřebitelka žádat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2017 10:39, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.